69.54
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Neuromarketing
100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.
Kraj produkcji: PL
Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Neuromarketing
Podtytuł
100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Autor
Roger Dooley
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
320
Format
15.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301183608
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301183608
Data premiery
2015-11-09
Dodałeś produkt do koszyka

Neuromarketing
69,54 zł
Recenzje