loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
33.19 Rozszerzenia i dodatki do gier Portal Games

Neuroshima Hex 3.0: Merchants Guild PL/ENG
Wiek: 13+

Wydawnictwo: Portal Games
Oprawa: Pudełko
33,19 zł
Cena rekomendowana: 39,95 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Uwaga! Do rozgrywki wymagana jest gra podstawowa: Neuroshima Hex 3.0.

Gamble wkraczają na scenę

Gildia Kupców to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed tobą poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii!

Gildii Kupców nikt nie brał na poważnie, bo co to za siła bez terytorium, bez flag, bez floty rozkrzyczanych gangerów na odpicowanych brykach. A jednak - gdy kolejny wędrowny handlarz przepada bez śladu i towaru, okazuje się, że stoją za nim gamble i koledzy. I ci koledzy, z pomocą tych gambli, potrafią zorganizować flotę, która pod ich flagą bierze i wjeżdża w to terytorium z misją edukacyjną. Nie uwierzysz, jak szybko ludzie łapią naukę o sile gambli i tych, którzy nimi obracają.

17-a armia

Siedemnasta dodatkowa armia do Neuroshimy Hex, jednej z najżywotniejszych gier planszowych na rynku!

Gamble - waluta pustkowi

Zmień myślenie o odrzucaniu żetonów i odkładaj te, które przyniosą ci najwięcej gambli, by opłacić cechy swoich jednostek.

Nowe wykorzystanie Inicjatywy

Za odrzucony żeton otrzymasz tyle gambli, ile wynosi jego inicjatywa. Przed tobą decyzja: szybka jednostka na planszy albo budżet na cechy innych żetonów?

Magia pieniądza

Czaruj gamblami, opłacając dodatkowe rany Snajpera, kontrakty na sieci, ciosy i strzały, czy zamianę zwykłych strzałów na snajperskie.

Autorka: Joanna Kijanka

Zawartość

  • 35 żetonów Gildii Kupców
  • 7 znaczników Gambli
  • 8 znaczników Dezaktywacji
  • 1 znacznik Sieci
  • 1 zapasowy żeton
  • Instrukcja
Ilość graczy: 2-4 graczy
Czas gry: 30 minut
Wiek: 13+

 

Szczegóły

Tytuł
Neuroshima Hex 3.0: Merchants Guild PL/ENG
Podtytuł
Wiek: 13+
Wydawnictwo
Oprawa
Pudełko
ISBN
5902560388039
Rodzaj
Gra
EAN
5902560388039

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
33,19 zł
Cena rekomendowana: 39,95 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Neuroshima Hex 3.0: Merchants Guild PL/ENG
Neuroshima Hex 3.0: Merchants Guild PL/ENG
33,19 zł
39,95 zł
Przejdź do koszyka
33,19 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO