97.27
Literatura obcojęzyczna
Thames & Hudson
Newsjacking The Urgent Genius of Real-Time Advertising
Wydawnictwo:
Thames & Hudson
Oprawa: Twarda
97,27 zł
Cena rekomendowana: 129,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
From Grant Hunter and Jon Burkhart, the duo behind the Urgent Genius website, Newsjacking features over 100 examples of outstanding creative advertising from around the world that use topicality and viral techniques to communicate with audiences at high speed. Based on the themes and concepts the authors have devised through their groundbreaking research, Newsjacking combines principles and creative strategies with inspiring yet rapidly executed work to show how for advertising to be effective it has to move fast. Global brands are featured throughout and campaigns for Nestle, Puma, Samsung, Adidas, Heineken, Johnnie Walker and FIAT are included, among many others.
Szczegóły
Tytuł
Newsjacking The Urgent Genius of Real-Time Advertising
Autor
Grant Hunter
, Jon Burkhart
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Twarda
Ilość stron
224
Format
22.5x28.5cm
Języki
angielski
ISBN
99866604034KS
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9780500516720
Dodałeś produkt do koszyka
Newsjacking The Urgent Genius of Real-Time Advertising
97,27 zł
Recenzje