4
Pedagogika
WSiP
Nie lekcje, lecz zajęcia edukacyjne
Wydawnictwo:
WSiP
Seria:
BIBLIOTECZKA DOBREGO NAUCZYCIELA
Opis
Dominującą formą organizacyjną procesu kształcenia w polskich szkołach jest lekcja, gdyż; zdaniem większości nauczycieli; najlepiej zapewnia realizację zasady systematyczności nauczania oraz opanowanie przez uczniów podstawowego zasobu wiedzy. yniki egzaminów zewnętrznych już pokazały, że najwięcej kłopotów uczniom sprawiały te zadania, w których trzeba wykorzystać swoją wiedzę w praktyce, rozwiązać problem, samodzielnie formułować myśli. czne jest więc poszukiwanie takich rozwiązań metodycznych i organizacyjnych, aby rola nauczyciela zmieniła się z osoby przekazującej wiedzę w osobę wspomagającą uczenie się uczniów i mobilizującą ich do samodzielności. Tradycyjna lekcja wydaje się być niewystarczającą formą kształcenia.ego zeszyt ten jest poświęcony omówieniu różnych form organizacyjnych procesu edukacji, stosowanych już i sprawdzonych w wielu szkołach (np. warsztaty, seminarium w klasie, projekty, gry symulacyjne, zielone szkoły). Mamy nadzieję, ż
Szczegóły
Tytuł
Nie lekcje, lecz zajęcia edukacyjne
Autor
Elżbieta Goźlińska
Wydawnictwo
Seria
BIBLIOTECZKA DOBREGO NAUCZYCIELA
Wydanie
1
Rok wydania
2004
Ilość stron
40
ISBN
830209031X
Rodzaj
Książka
EAN
978830209031801
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Dodałeś produkt do koszyka

Nie lekcje, lecz zajęcia edukacyjne
4,00 zł
Recenzje