61.01
Książki
CeDeWu
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Zastosowanie i oddziaływanie
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
Opis
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wskazuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treści poddawany jest analizie ich postrzegania przez społeczeństwo, co w efekcie stanowić ma przyczynek do identyfikacji skuteczności reklamy. Głównym celem opracowania jest ujawnienie czynników determinujących stosowanie treści niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w konsekwencji opisanie wpływu skuteczności wykorzystania treści niewerbalnych w przekazach komercyjnych, politycznych i społecznych na percepcję audytorium. Autor opracowania skupił uwagę m.in. na: istocie procesu komunikacji w ujęciu społecznym i biznesowym, realizacji działalności reklamowej i wykorzystaniu treści niewerbalnych w tym procesie, metodach badania skuteczności reklamy, omówieniu czynników determinujących skuteczność aktywności reklamowej, szczegółowym scharakteryzowaniu elementów komunikacji niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, ukazaniu wpływu stosowania treści niewerbalnych w reklamie telewizyjnej na świadomość oraz zachowania audytorium.Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
Szczegóły
Tytuł
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Podtytuł
Zastosowanie i oddziaływanie
Autor
Makowski Michał
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
348
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375565614
Rodzaj
Książka
EAN
9788375565614
Data premiery
2013-07-30
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
61,01 zł
Recenzje