41.9
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Nowa audiowizualność
Nowa audiowizualność (brak głosów) - nowy paradygmat kultury?
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria:
Film i Media Audiowizualne
Oprawa: Miękka
Opis
Za pojęciem "nowej audiowizualności" kryje się pytanie o nowy paradygmat kulturowy wyznaczony przez zjawiska takie jak: sztuka nowych mediów, neotelewizja, literatura sieci, język werbalny w mediach, reklama audiowizualna, kino w paradygmacie ponowoczesności. Autorzy tekstów zamieszczonych w niniejszej książce przywołują różne aspekty nowych praktyk na polu współczesnej kultury dając świadectwo czasom, określanym za Jeanem Baudrillardem, mianem "uniwersum totalnego monitora" i zapraszając czytelników do wędrówki przez labirynt znaczeń współtworzących pojęcie "nowej audiowizualności".
Szczegóły
Tytuł
Nowa audiowizualność
Podtytuł
Nowa audiowizualność (brak głosów) - nowy paradygmat kultury?
Wydawnictwo
Seria
Film i Media Audiowizualne
Wydanie
1
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka
Ilość stron
450
Języki
polski
ISBN
978-83-233-2516-1
Rodzaj
Książka
EAN
9788323325161
Data premiery
2008-10-04
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Nowa audiowizualność
41,90 zł
Recenzje