46.64
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Nowa era innowacji
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
46,64 zł
Cena rekomendowana: 49,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Autorzy książki proponują oryginalne podejście do zarządzania przedsiębiorstwami w nowym otoczeniu konkurencyjnym, w erze globalizacji i dynamicznego rozwoju technologii informatycznych. Koncentrują się na sposobie tworzenia strategicznego kapitału firm opartego na innowacjach, powstających dzięki wykorzystywaniu zasobów globalnych oraz współtworzeniu wartości przez klientów. Przedstawiają nowy model innowacji, nazywając go nowym gmachem innowacji. Jest to kolejny model w naukach o zarządzaniu, wpisujący się w takie przełomowe koncepcje zarządzania, jak piąta dyscyplina, czy strategia błękitnego oceanu. Jego zaletą jest logiczna konstrukcja oraz prostota, co niewątpliwie zwiększa jego przydatność w praktyce. Teoretyczne rozważania Autorzy wspierają licznymi przykładami firm z różnych branż, w tym wielkich korporacji ponadnarodowych. Opisują m.in. takie przedsięwzięcia, jak iGoogle, Facebook czy MySpace.Książka jest adresowana do: - kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla, zwłaszcza osób kierujących działami B+R, - słuchaczy studiów podyplomowych z dziedziny szeroko rozumianego zarządzania, - studentów, doktorantów, kadry akademickiej, - przedsiębiorców.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
216
Format
16.8x23.6cm
Języki
polski
ISBN
9788301161927
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Szeworski Adam
Tytuł oryginału
The New Age of Innovation. Driving Cocreated Value Trough Global Networks.
Rodzaj
Książka
EAN
978830116192701
Data premiery
2010-03-02
Dodałeś produkt do koszyka
Nowa era innowacji
46,64 zł
Recenzje