39
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
Nowe media
Wyzwania i ograniczenia
Opis
Tom 21. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Pierwsza fala fascynacji Internetem i nowymi mediami sieciowymi już opadła. Weszliśmy w etap ich intensywnego stosowania w różnych dziedzinach praktyki społecznej. Zebrane w książce studia przypadków pokazują, jak multimedialna komunikacja sieciowa zmienia marketing, public relations, działanie telewizji komercyjnej, spontaniczne akcje protestacyjne, kampanie wyborcze, a także komunikację giełdową. Oprócz tego Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie: czy stare teorie, paradygmaty i metody badawcze sprostają wyzwaniom nowych form komunikacji multimedialnej, czy trzeba szukać nowych podejść teoretycznych Unikając popadania w skrajności ("nic nowego", "tego jeszcze nie było"), szukają rozwiązań kompromisowych. Ich studia dowodzą, że połączenie uznanych perspektyw teoretycznych z nowymi narzędziami badawczymi, bo tym też są "nowe media", daje wartościowe rezultaty. Lektura książki to potwierdza."prof. dr hab. Maciej Mrozowski
Szczegóły
Tytuł
Nowe media
Podtytuł
Wyzwania i ograniczenia
Autor
Wydawnictwo
Seria
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
246
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375454758
Rodzaj
Książka
EAN
9788375454758
Data premiery
2013-12-04
Kraj produkcji
PL
Producent
ASPRA-JR F.H.U.
Dodałeś produkt do koszyka

Nowe media
39,00 zł
Recenzje