47.72
Książki
UAM
Nowe Media i Dziennikarstwo
Wydawnictwo:
UAM
Oprawa: miękka
47,72 zł
Cena rekomendowana: 65,10 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Dr Paweł Łokić - adiunkt w Zakładzie Komunikacji Społecznej. Laureat konkursu PTKS "DOKTORAT'19" na najlepszą rozprawę poświęconą tematyce medioznawczej obronioną w danym roku kalendarzowym. Pilny obserwator i badacz szeroko pojmowanego procesu komunikowania masowego, ze szczególnym uwzględnieniem środowiska nowych mediów i technologii internetowych. Wielki pasjonat kinematografii i kultury popularnej. W karierze zawodowej brał udział w realizacji granatów badawczych zarówno w kraju, jak i w środowisku międzynarodowym. Jest autorem artykułów poświęconych miejscu dziennikarza i dziennikarstwa we współczesnym świecie nowych technologii, sukcesywnie rozwija również swoje doświadczenie badacza, w szczególności w zastosowaniu analizy zawartości przekazów medialnych. Opiekun Naukowy Koła Zawodów Telewizyjnych i Filmowych na WNPiD UAM. Członek Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej.
"Autor podejmuje temat aktualny, ważny i jednocześnie trudny. Interesuje go istota przemian zawodu dziennikarza w perspektywie historycznej i współczesnej. Traktuje temat całościowo, uwzględniając wszystkie możliwe czynniki zmian, które nowe media wnoszą do systemu współczesnych mediów masowych, ze szczególnym uwzględnieniem praktyk uprawiania dziennikarstwa. (...) książka stanowi próbę uporządkowania dotychczasowej wiedzy i kompleksowego opisu zjawisk w środowisku nowych mediów, które modyfikują i przeobrażają praktyki zawodowe oraz pozycję i role dziennikarzy w sferze publicznej."
"Lektura recenzowanej pozycji jest przykładem połączenia przyjemnych walorów estetycznych z dużą dozą wartości poznawczej. (...) Publikacja będzie stanowić istotny wkład w krajową literaturę medioznawczą zajmującą się nowymi technologiami komunikacyjnymi. To interesujące kompendium wartościowe dla studentów, badaczy, specjalistów i praktyków, a także wszystkich innych zainteresowanych podjętą w niej tematyką."
prof. UJ dr hab. Agnieszka Hess (fragmenty recenzji wydawniczej)
"Autor podejmuje temat aktualny, ważny i jednocześnie trudny. Interesuje go istota przemian zawodu dziennikarza w perspektywie historycznej i współczesnej. Traktuje temat całościowo, uwzględniając wszystkie możliwe czynniki zmian, które nowe media wnoszą do systemu współczesnych mediów masowych, ze szczególnym uwzględnieniem praktyk uprawiania dziennikarstwa. (...) książka stanowi próbę uporządkowania dotychczasowej wiedzy i kompleksowego opisu zjawisk w środowisku nowych mediów, które modyfikują i przeobrażają praktyki zawodowe oraz pozycję i role dziennikarzy w sferze publicznej."
"Lektura recenzowanej pozycji jest przykładem połączenia przyjemnych walorów estetycznych z dużą dozą wartości poznawczej. (...) Publikacja będzie stanowić istotny wkład w krajową literaturę medioznawczą zajmującą się nowymi technologiami komunikacyjnymi. To interesujące kompendium wartościowe dla studentów, badaczy, specjalistów i praktyków, a także wszystkich innych zainteresowanych podjętą w niej tematyką."
prof. UJ dr hab. Agnieszka Hess (fragmenty recenzji wydawniczej)
Szczegóły
Rok wydania
2022
Oprawa
miękka
Ilość stron
182
Format
167 x 242 x 9 mm
ISBN
978-83-66740-00-6
Rodzaj
Książka
EAN
9788366740006
Dodałeś produkt do koszyka
Nowe Media i Dziennikarstwo
47,72 zł
Recenzje