37.8
Socjologia
Adam Marszałek
Nowe media i polityka
Internet, demokracja, kampanie wyborcze
Opis
Wpływ nowoczesnej technologii na procesy demokratyczneNowe media a apolityka. Nowe formy komunikowania w obszarze politykiMediatyzacja polityki, czyli obywatel widz kontra polityk-aktor sceny politycznejW poszukiwaniu hard newsów. Techniki public relations w komunikacji politycznejPolskie blogi jako forma dyskursu politycznego - próba analizy zjawiskaPolitycy lokalni a nowe typy komunikacji politycznej w Internecie
Szczegóły
Tytuł
Nowe media i polityka
Podtytuł
Internet, demokracja, kampanie wyborcze
Autor
<br />
Wydawnictwo
Seria
Oblicza Mediów
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
291
Format
15.5x22.0cm
Języki
polski
ISBN
9788376113234
Rodzaj
Książka
EAN
9788376113234
Data premiery
2011-05-01
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Adam Marszałek
Dodałeś produkt do koszyka

Nowe media i polityka
37,80 zł
Recenzje