37.8
Socjologia
Adam Marszałek
Nowe media i polityka
Internet, demokracja, kampanie wyborcze
Opis
Wpływ nowoczesnej technologii na procesy demokratyczneNowe media a apolityka. Nowe formy komunikowania w obszarze politykiMediatyzacja polityki, czyli obywatel widz kontra polityk-aktor sceny politycznejW poszukiwaniu hard newsów. Techniki public relations w komunikacji politycznejPolskie blogi jako forma dyskursu politycznego - próba analizy zjawiskaPolitycy lokalni a nowe typy komunikacji politycznej w Internecie
Szczegóły
Tytuł
Nowe media i polityka
Podtytuł
Internet, demokracja, kampanie wyborcze
Autor
Wydawnictwo
Seria
Oblicza Mediów
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
291
Format
15.5x22.0cm
Języki
polski
ISBN
9788376113234
Rodzaj
Książka
EAN
9788376113234
Data premiery
2011-05-01
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Adam Marszałek
Dodałeś produkt do koszyka

Nowe media i polityka
37,80 zł
Recenzje