34.9
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Nowe media w języku kulturze i literaturze
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
Opis
W prezentowanej monografii podjęto, nierzadko w sposób nowatorski, niezwykle aktualny temat oddziaływania nowych mediów na nasze życie, tj. na współczesny język, zachowania społeczne, literaturę czy przestrzeń medialną. Autorzy analizują zjawiska występujące w przestrzeni wirtualnej oraz ich wpływ na język młodego pokolenia używany także poza siecią. Starają się również odpowiedzieć na pytanie, jak można ocenić nowe zjawiska pojawiające się w świecie wirtualnym, takie jak gry oparte na fabule literackiej, dowcipy o specyficznym profilowaniu humorystycznym, memy czy też wirtualne sposoby opisu rzeczywistości. Bez względu bowiem na stosunek odbiorców do tych zmian, zachodzą one na naszych oczach i mają silny wpływ na zachowania młodego pokolenia. Poruszana w tomie tematyka może być zatem atrakcyjna nie tylko dla języko- czy też medioznawców, ale także dla czytelników zainteresowanych wieloaspektowym wpływem nowych mediów na otaczający nas świat.
Szczegóły
Tytuł
Nowe media w języku kulturze i literaturze
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
186
Format
14.7x20.8
Języki
polski
ISBN
9788380881044
Redakcja
Sakowski Krzysztof
Redakcja
Plęsa Łukasz Marek
Rodzaj
Książka
EAN
9788380881044
Data premiery
2016-06-28
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dodałeś produkt do koszyka

Nowe media w języku kulturze i literaturze
34,90 zł
Recenzje