39
Polityka
Wydawnictwo Naukowe UMK
Nowe media we współczesnym społeczeństwie
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UMK
Oprawa: Miękka
Opis
Książka "Nowe media we współczesnym społeczeństwie" stanowi zbiór artykułów mających na celu przedstawienie zależności między fenomenem nowych mediów a społeczeństwem. Szczególnego znaczenia nabierają w tym kontekście relacje, jakie zachodzą między tradycyjnymi środkami masowego przekazu a nowymi formami komunikacji. Zasadne pozostaje pytanie o charakter różnych komunikatorów w erze konwergencji. Prowadzi to do wytworzenia się, nieznanych we wcześniejszych okresach historycznych, relacji i interakcji międzyludzkich.
W oddawanej w ręce Czytelnika książce znalazły się artykuły mające na celu analizę nie do końca jeszcze rozpoznanej tematyki nowych mediów i różnorodnych aspektów ich użycia w grze politycznej i interakcjach międzyludzkich. Kwestie zarówno polityki, jak i związków nowych mediów z tradycyjnymi formami komunikacji poddano analizie, uwzględniającej wielorakie aspekty funkcjonowania nowoczesnych mediów we współczesnym otoczeniu społecznym oraz politycznym.
Swoje rozważania w przedmiotowej kwestii prezentują przedstawiciele wielu dziedzin nauki, m.in. socjologii, filozofii, politologii, językoznawstwa czy prawa. Znajdziemy tu artykuły odnoszące się chociażby do takich zagadnień, jak: specyfika Internetu i jego wpływ na tradycyjne formy przekazu czy też refleksje na temat wykorzystania sieci przez polityków i partie polityczne.
W oddawanej w ręce Czytelnika książce znalazły się artykuły mające na celu analizę nie do końca jeszcze rozpoznanej tematyki nowych mediów i różnorodnych aspektów ich użycia w grze politycznej i interakcjach międzyludzkich. Kwestie zarówno polityki, jak i związków nowych mediów z tradycyjnymi formami komunikacji poddano analizie, uwzględniającej wielorakie aspekty funkcjonowania nowoczesnych mediów we współczesnym otoczeniu społecznym oraz politycznym.
Swoje rozważania w przedmiotowej kwestii prezentują przedstawiciele wielu dziedzin nauki, m.in. socjologii, filozofii, politologii, językoznawstwa czy prawa. Znajdziemy tu artykuły odnoszące się chociażby do takich zagadnień, jak: specyfika Internetu i jego wpływ na tradycyjne formy przekazu czy też refleksje na temat wykorzystania sieci przez polityków i partie polityczne.
Szczegóły
Tytuł
Nowe media we współczesnym społeczeństwie
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
362
Format
16.0x22.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323126232
Rodzaj
Książka
EAN
9788323126232
Data premiery
2011-04-27
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Naukowe UMK
Dodałeś produkt do koszyka

Nowe media we współczesnym społeczeństwie
39,00 zł
Recenzje