27
Książki
Studio Emka
Nowe spojrzenie na marketing
Opis
Autor przeprowadza analizę kryzysu marketingu wieku średniego oraz pokazuje, w jaki sposób niezdecydowanie managementu przetarło szlak źle zaplanowanym inwestycjom opartym na mitach o jakości, satysfakcji klienta, innowacjach. Autor uczy, jak należy stworzyć zintegrowany, oparty na odpowiedniej wiedzy system, służący do skutecznego zaspokajania potrzeb klienta.
Szczegóły
Tytuł
Nowe spojrzenie na marketing
Autor
Shaw Robert
Wydawnictwo
Seria
THE ECONOMIST BOOKS
Oprawa
Miękka
Ilość stron
299
Format
14x20cm
Języki
polski
ISBN
8388931008
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Nowakowski Robert
Tytuł oryginału
IMPROVING MARKETING EFFECTIVENESS
Rodzaj
Książka
EAN
9788388931000
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Studio Emka
Dodałeś produkt do koszyka

Nowe spojrzenie na marketing
27,00 zł
Recenzje