loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
41.99 Książki Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Nowoczesna firma
Strategie organizacyjne na rzecz wydajności i rozwoju

Roberts John

Seria: PSYCHOLOGIA I ZARZĄDZANIE
Oprawa: Miękka
41,99 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Firmy na całym świecie eksperymentują z nowymi modelami organizacyjnymi. Zmieniają swoje procedury, procesy i kultury korporacyjne, próbując zwiększyć wydajność i perspektywy wzrostu. W trakcie tego procesu zmienia się zakres działalności firmy, opracowują nowe schematy organizacyjne, na nowo definiują alokację władzy i odpowiedzialności decyzyjnej, reformują mechanizmy motywacji i wynagradzania pracowników, decydują, które działania prowadzić samodzielnie, a które zlecać innym wykonawcom, przekształcają systemy informacyjne oraz zmieniają grupowe przekonania, wartości i normy swoich pracowników. W niniejszej książce John Roberts stwierdza, że pomiędzy tymi zmianami występują pewne przewidywalne, istotne związki, które pozwalają na wzrost i poprawę wydajności przedsiębiorstwa. Sukces wynika z równowagi pomiędzy elementami modelu organizacyjnego, strategii konkurencyjnej oraz środowiska zewnętrznego, w którym funkcjonuje firma. Osiągnięcie tego stanu wymaga holistycznego podejścia do problemu. Nowoczesna firma przedstawia wartościowe koncepcje umożliwiające analizę wzajemnych zależności występujących pomiędzy składnikami modelu organizacyjnego, strategią i środowiskiem biznesowym. To napisane przystępnym stylem opracowanie jest owocem skrupulatnych badań, wzbogaconych licznymi przykładami, od osiemnastowiecznych firm trudniących się handlem futrami, do współczesnych gigantów rynku, takich jak BP i Nokia. Wreszcie książka podejmuje pytanie, dlaczego dziś dochodzi do tych wszystkich zmian organizacyjnych, sugerując jako ich przyczynę wzrost globalnej konkurencji i zmiany technologiczne. Lektura Nowoczesnej firmy, napisanej przez jednego z czołowych ekonomistów i specjalistów w dziedzinie strategii i organizacji, pozwala na lepsze zrozumienie dzisiejszego świata biznesu. Książka z pewnością zainteresuje zarówno ekonomistów, studentów, jak i menedżerów

Szczegóły

Tytuł
Nowoczesna firma
Podtytuł
Strategie organizacyjne na rzecz wydajności i rozwoju
Autor
Roberts John
Seria
PSYCHOLOGIA I ZARZĄDZANIE
Wydanie
1
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
222
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788323325703
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Kotlicki Rafał
Tytuł oryginału
The Modern Firm. Organizational for Performance and Growth
Rodzaj
Książka
EAN
9788323325703
Data premiery
2009-05-29
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Michałowskiego 9/2
31-126 Kraków
PL
12-631-18-80
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
41,99 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Nowoczesna firma - Roberts John
Nowoczesna firma
Roberts John
41,99 zł
Przejdź do koszyka
41,99 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO