38.8
Książki
Difin
Nowoczesna reklama na współczesnym rynku
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
Opis
Książka zawiera wszystkie informacje dotyczące planowania, realizacji i kontroli kampanii reklamowej w przedsiębiorstwie. Powinna stać się niezbędnikiem zwłaszcza w przypadku przedsiębiorstw z sektora MŚP, w których często działania związane ze strefą marketingu i wykorzystaniem narzędzi marketingowych są intuicyjne, co pociąga za sobą nieskuteczność i wydawanie dużych pieniędzy w sposób nieefektywny.
Treści zawarte w publikacji dotyczą wszystkich aspektów wykorzystania środków reklamowych, od tworzenia strategii marketingowych, poprzez wybór mediów, kreację komunikatów reklamowych, po ocenę działań i kontrolę wydatków.
Książka powinna służyć nie tylko menedżerom i właścicielom wielu tysięcy firm w Polsce, ale również studentom marketingu, chcącym zgłębić tajniki planowania i tworzenia działań reklamowych, a także tym wszystkim, którzy są związani z rynkiem reklamowym.
Treści zawarte w publikacji dotyczą wszystkich aspektów wykorzystania środków reklamowych, od tworzenia strategii marketingowych, poprzez wybór mediów, kreację komunikatów reklamowych, po ocenę działań i kontrolę wydatków.
Książka powinna służyć nie tylko menedżerom i właścicielom wielu tysięcy firm w Polsce, ale również studentom marketingu, chcącym zgłębić tajniki planowania i tworzenia działań reklamowych, a także tym wszystkim, którzy są związani z rynkiem reklamowym.
Szczegóły
Tytuł
Nowoczesna reklama na współczesnym rynku
Autor
Stróżycki Marian Heryszek Tomasz
Wydawnictwo
Rok wydania
2007
Oprawa
Miękka
Ilość stron
210
ISBN
9788372517258
EAN
9788372517258
Data premiery
2007-04-03
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Nowoczesna reklama na współczesnym rynku
38,80 zł
Recenzje