49
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Wielu przedsiębiorców zadaje sobie od dawna pytanie: jak zapewnić firmie stały rozwój, zmniejszyć koszty i zwiększyć zyski. Gdzie można szukać odpowiedzi na te pytania? Jak inne organizacje radzą sobie z obsługą klientów i spełnianiem w sposób satysfakcjonujący potrzeb klienta? Niniejsza książka jest próbą odpowiedzi na te pytania i wskazuje kierunki rozwoju nowoczesnej organizacji.Ze WstępuZarządzanie relacjami z klientami jest istotne na każdym etapie działalności organizacji. Ich potrzeby powinny być uwzględniane począwszy od analizy rynku, przez projektowanie, marketing, sprzedaż, produkcję, dostawy, aż po obsługę posprzedażową. Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej, jak argumentują autorzy, zależy od zrozumienia oczekiwań klienta oraz przełożenia ich na język i kształt organizacji. W publikacji zaprezentowano case studies przedsiębiorstw, które wdrożyły nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta i osiągnęły sukces nie tylko w skali krajowej, ale i międzynarodowej.Autorzy są pracownikami naukowymi Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, specjalizującymi się w ekonomii oraz organizacji i zarządzaniu.
Szczegóły
Tytuł
Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta
Autor
Pawłowska Bożena
, Witkowska Justyna
, Nieżurawski Lech
Wydawnictwo
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
200
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301164591
Rodzaj
Książka
EAN
978830116459101
Data premiery
2010-10-22
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta
49,00 zł
Recenzje