47
Książki
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Nowy bank na rynku finansowym w Polsce
Uwarunkowania wejścia i czynniki sukcesu
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Oprawa: miękka
Opis
Niniejsza praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym przedstawiono zagadnienie banku komercyjnego jako jednego z elementów rynku finansowo-bankowego w Polsce. Zaprezentowano prawne aspekty funkcjonowania banków komercyjnych w Polsce na podstawie systemu prawa bankowego. Przedstawiono także otoczenie banków komercyjnych w Polsce z podziałem na mikrootoczenie oraz makrootoczenie.
W rozdziale drugim zaprezentowano czynniki sukcesu oraz bariery wejścia, z jakimi mogą mieć do czynienia banki wchodzące na rynek finansowy. Ponadto przedstawiono studia przypadków wejścia wybranych banków komercyjnych oraz wybranych modeli biznesowych w procesie wejścia banków na rynek w Polsce.
Rozdział trzeci rozpoczyna się opisem koncepcji i metodyki badań, w ramach której omówiono procedurę doboru próby do badań ankietowych oraz sposób przeprowadzenia badań. Ponadto w rozdziale zawarto próbę opisu wyników badań ankietowych i rynkowych. Następnie dokonano porównania wyników badań własnych z wynikami badań innych autorów.
W rozdziale czwartym omówiono weryfikację hipotez badawczych, przedstawiając syntezę zebranego materiału badawczego. Następnie zaprezentowano syntetyczną analizę kosztów i korzyści wynikających z wejścia nowego banku na rynek.
[Ze wstępu]
W rozdziale drugim zaprezentowano czynniki sukcesu oraz bariery wejścia, z jakimi mogą mieć do czynienia banki wchodzące na rynek finansowy. Ponadto przedstawiono studia przypadków wejścia wybranych banków komercyjnych oraz wybranych modeli biznesowych w procesie wejścia banków na rynek w Polsce.
Rozdział trzeci rozpoczyna się opisem koncepcji i metodyki badań, w ramach której omówiono procedurę doboru próby do badań ankietowych oraz sposób przeprowadzenia badań. Ponadto w rozdziale zawarto próbę opisu wyników badań ankietowych i rynkowych. Następnie dokonano porównania wyników badań własnych z wynikami badań innych autorów.
W rozdziale czwartym omówiono weryfikację hipotez badawczych, przedstawiając syntezę zebranego materiału badawczego. Następnie zaprezentowano syntetyczną analizę kosztów i korzyści wynikających z wejścia nowego banku na rynek.
[Ze wstępu]
Szczegóły
Tytuł
Nowy bank na rynku finansowym w Polsce
Podtytuł
Uwarunkowania wejścia i czynniki sukcesu
Autor
Monika Pettersen-Sobczyk
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
126
Języki
polski
ISBN
9788379723737
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788379723737
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Nowy bank na rynku finansowym w Polsce
47,00 zł
Recenzje