47
Książki
Słowa i Myśli
Nowy PR
Jak internet zmienił public relations
Wydawnictwo:
Słowa i Myśli
Oprawa: Miękka
Opis
Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.Poznaj potencjał Nowego PR'u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.
Szczegóły
Tytuł
Nowy PR
Podtytuł
Jak internet zmienił public relations
Autor
Anna Miotk
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
280
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788363566760
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363566760
Dodałeś produkt do koszyka
Nowy PR
47,00 zł
Recenzje