39.2
Książki
Aspra
O własnej promocji środków przekazu w Polsce
Między teorią a praktyką
Wydawnictwo:
Aspra
Oprawa: Miękka
Opis
Tom 23. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Prezentowany zbiór artykułów przedstawia wyniki ciekawych badań empirycznych, ważnych dla wszystkich osób zaangażowanych zarówno w przemyśle medialnym, jak i dla studentów marketingu medialnego. W tym też kontekście książka ta buduje mosty między właścicielami mediów i redakcjami a światem akademickim. Zapoznaje młodzież akademicką, dziennikarzy redaktorów i zarządzających mediami z rezultatami naukowych dociekań i ma do spełnienia ważny społecznie cel: przyczynić się do poprawy jakości dziennikarstwa, wolności mediów, jak i rozumienia roli środków przekazu w rozwoju obywatelskiej edukacji medialnej."prof. dr hab. Jerzy Olędzki
Szczegóły
Tytuł
O własnej promocji środków przekazu w Polsce
Podtytuł
Między teorią a praktyką
Wydawnictwo
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
218
Języki
polski
ISBN
9788375454994
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375454994
Dodałeś produkt do koszyka
O własnej promocji środków przekazu w Polsce
39,20 zł
Recenzje