39.2
Książki
Aspra
Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii
Opis
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. OlędzkiTom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. GajlewiczTom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. GogołekTom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. StępkaTom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. RafalskaTom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. OlędzkiTom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. SzurmińskiTom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. SwachaTom 10 ? Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. GackowskiTom 11 ? Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-KorabPublikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Szczegóły
Tytuł
Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii
Autor
Katarzyna Gajlewicz-Korab
Wydawnictwo
Seria
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
230
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375453218
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375453218
Dodałeś produkt do koszyka
Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii
39,20 zł
Recenzje