loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
55.38 Książki Format-AB

Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.2

Wydawnictwo: Format-AB
Oprawa: broszurowa

Opis

"Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie" jest podręcznikiem wydanym w dwóch częściach, przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 lutego 2019 r. w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego.

Niniejszy podręcznik uwzględnia efekty kształcenia i kryteria ich weryfikacji dla kwalifikacji HGT.03. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie:
  • HGT.03.1. Bezpieczeństwo i higiena pracy
  • HGT.03.2. Podstawy hotelarstwa
  • HGT.03.3. Utrzymywanie czystości i porządku w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
  • HGT.03.4. Przygotowywanie i podawanie śniadań
  • HGT.03.5. Organizowanie usług dodatkowych w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
  • HGT.03.7. Kompetencje personalne i społeczne


Podręcznik ma na celu przekazanie wiedzy i zdobycie przez ucznia umiejętności niezbędnych do obsługi gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Treść merytoryczną podręcznika wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału.

Wiedza teoretyczna została wsparta licznymi przykładami wskazując na różnorodne sposoby jej praktycznego zastosowania.
Rekomendujemy tę publikację nie tylko uczniom szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej, ale również osobom pracującym w przedsiębiorstwach hotelarskich.

Szczegóły

Tytuł
Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.2
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
broszurowa
Ilość stron
224
Format
17x24 cm
ISBN
9788389184863
Rodzaj
Podręcznik
Stan
Nowy
EAN
9788389184863

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
Dodałeś produkt do koszyka
Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.2 - Beata Sawicka
Obsługa gości w obiekcie świad. usługi hotel. cz.2
Beata Sawicka
55,38 zł
Przejdź do koszyka
55,38 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO