12.1
Książki
WSiP
Obsługa klienta. Elementy towaroznawstwa
Wydawnictwo:
WSiP
Oprawa: broszura
Opis
Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego o profilu usługowo-gospodarczym do bloku tematycznego – Obsługa klienta.
Omówiono w nim system klasyfikacji towarów i usług oraz sposoby dobierania towaru do odpowiedniej grupy, podano zasady korzystania z norm. Przedstawiono właściowści towarów w aspekcie czynników wpływających na ich jakość oraz metody badania jakości towarów. Uczeń zapozna się ze znakami towarowymi umieszczanymi na opakowaniach i etykietach, nauczy się odczytywać z nich informacje o towarze. Dowie się o sposobach rozpoznawania podstawowych wad towarów przemysłowych, oceny ich wartości użytkowej oraz odróżnienia towarów, ich gatunków, klas jakościowych i rodzajów. Pozna podstawowe informacje dotyczące towaroznawstwa produktów żywnościowych i nieżywnościowych.
Szczegóły
Tytuł
Obsługa klienta. Elementy towaroznawstwa
Autor
Tadeusz Sikora
, Mariusz Giemza
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2005
Oprawa
broszura
Ilość stron
152
Format
16 x 23
ISBN
8302087815
Rodzaj
Książka
EAN
978830208781301
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Dodałeś produkt do koszyka

Obsługa klienta. Elementy towaroznawstwa
12,10 zł
Recenzje