loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
12.1 Książki WSiP

Obsługa klienta. Elementy towaroznawstwa

Tadeusz Sikora

,

Mariusz Giemza

Wydawnictwo: WSiP
Oprawa: broszura

Opis

Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego o profilu usługowo-gospodarczym do bloku tematycznego – Obsługa klienta.

Omówiono w nim system klasyfikacji towarów i usług oraz sposoby dobierania towaru do odpowiedniej grupy, podano zasady korzystania z norm. Przedstawiono właściowści towarów w aspekcie czynników wpływających na ich jakość oraz metody badania jakości towarów. Uczeń zapozna się ze znakami towarowymi umieszczanymi na opakowaniach i etykietach, nauczy się odczytywać z nich informacje o towarze. Dowie się o sposobach rozpoznawania podstawowych wad towarów przemysłowych, oceny ich wartości użytkowej oraz odróżnienia towarów, ich gatunków, klas jakościowych i rodzajów. Pozna podstawowe informacje dotyczące towaroznawstwa produktów żywnościowych i nieżywnościowych.

Szczegóły

Tytuł
Obsługa klienta. Elementy towaroznawstwa
Autor
Tadeusz Sikora , Mariusz Giemza
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2005
Oprawa
broszura
Ilość stron
152
Format
16 x 23
ISBN
8302087815
Rodzaj
Książka
EAN
978830208781301

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
Dodałeś produkt do koszyka
Produkt
Obsługa klienta. Elementy towaroznawstwa
Tadeusz Sikora, Mariusz Giemza
12,10 zł
Przejdź do koszyka
12,10 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO