loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
30.2 Książki WSiP

Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług
Liceum o profilu usługowo - gospodarczym

Jacek Chwałek

Wydawnictwo: WSiP
Oprawa: Miękka

Opis

Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego profil usługowo-gospodarczy. Został napisany zgodnie z podstawą programową MENiS do bloku tematycznego: Obsługa klienta, moduł: Jakość usług, oraz według autorskiego konspektu.Treści nauczania są zawarte w kilku częściach: Komunikacja w obsłudze klienta Cechy sprzedawcy Potrzeby klienta Obsługa klienta Prawa klientai podzielonych na rozdziały.Poszczególne rozdziały są skonstruowane według tego samego schematu:moduł wprowadzający Czego nauczymy się z tego rozdziału,moduł merytoryczny teoria oraz Przykłady i przypadki,moduł podsumowujący Do zapamiętania,moduł ćwiczeniowy Trochę praktyki.Podręcznik zawiera również przykłady, ćwiczenia, zadania i pytania sprawdzające, słowniczki pojęć, słowniczki trudniejszych terminów, indeks.Uczniowie powinni opanować wiedzę z zakresu następujących tematów: prawidłowa obsługa klienta w różnych obszarach działalności usługowej, techniki i formy obsługi klienta stosowane wpraktyce, zasady kultury obsługi i etyki (cechy sprzedawcy, rozmowy sprzedażowe), prawa klientów konsumentów (reklamacje klientów), działalność organizacji konsumenckich, benchmarking technika poprawy jakości usług, analiza procesu świadczonych usług.

Szczegóły

Tytuł
Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług
Podtytuł
Liceum o profilu usługowo - gospodarczym
Autor
Jacek Chwałek
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2003
Oprawa
Miękka
Ilość stron
208
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
8302084174
Rodzaj
Książka
EAN
9788302084171

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
Dodałeś produkt do koszyka
Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług - Jacek Chwałek
Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług
Jacek Chwałek
30,20 zł
Przejdź do koszyka
30,20 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO