30.2
Książki
WSiP
Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług
Liceum o profilu usługowo - gospodarczym
Wydawnictwo:
WSiP
Oprawa: Miękka
Opis
Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego profil usługowo-gospodarczy. Został napisany zgodnie z podstawą programową MENiS do bloku tematycznego: Obsługa klienta, moduł: Jakość usług, oraz według autorskiego konspektu.Treści nauczania są zawarte w kilku częściach: Komunikacja w obsłudze klienta Cechy sprzedawcy Potrzeby klienta Obsługa klienta Prawa klientai podzielonych na rozdziały.Poszczególne rozdziały są skonstruowane według tego samego schematu:moduł wprowadzający Czego nauczymy się z tego rozdziału,moduł merytoryczny teoria oraz Przykłady i przypadki,moduł podsumowujący Do zapamiętania,moduł ćwiczeniowy Trochę praktyki.Podręcznik zawiera również przykłady, ćwiczenia, zadania i pytania sprawdzające, słowniczki pojęć, słowniczki trudniejszych terminów, indeks.Uczniowie powinni opanować wiedzę z zakresu następujących tematów: prawidłowa obsługa klienta w różnych obszarach działalności usługowej, techniki i formy obsługi klienta stosowane wpraktyce, zasady kultury obsługi i etyki (cechy sprzedawcy, rozmowy sprzedażowe), prawa klientów konsumentów (reklamacje klientów), działalność organizacji konsumenckich, benchmarking technika poprawy jakości usług, analiza procesu świadczonych usług.
Szczegóły
Tytuł
Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług
Podtytuł
Liceum o profilu usługowo - gospodarczym
Autor
Jacek Chwałek
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2003
Oprawa
Miękka
Ilość stron
208
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
8302084174
Rodzaj
Książka
EAN
9788302084171
Dodałeś produkt do koszyka
Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług
30,20 zł
Recenzje