29.2
Książki
Rea
Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2
Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa
Wydawnictwo:
Rea
Oprawa: Miękka
Opis
Podręcznik przeznaczony dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Zawarto w nim treści związane z obsługą konsumentów w lokalach gastronomicznych różnego typu ze szczególnym uwzględnieniem gastronomii hotelowej. Materiał podzielono na dwie części, zgodnie z dwuletnim cyklem kształcenia w zakresie obsługi konsumenta. Część 1. przedstawia: pojęcia związane z gastronomią otwartą i zamkniętą, wizerunek zawodowy pracownika gastronomii z podkreśleniem strony etycznej zawodu, różnego rodzaju sprzęt i jego zastosowanie, technikę pracy osoby obsługującej konsumenta (np. noszenie tac i talerzy, rozliczenia kelnerskie). W części 2. zagadnienia te uzupełniono i rozwinięto. Znajdują się w niej opisy techniki pracy, metod serwowania potraw i napojów oraz organizacji różnych przyjęć. Zaprezentowano też szczegółowo usługi związane z gastronomią w obiektach hotelarskich. Liczne fotografie, ilustracje i schematy, o które wzbogacono obie części podręcznika, ułatwią uczniom opanowanie zasad postępowania i niezbędnych czynności. Pytania sprawdzające pomogą usystematyzować zdobytą wiedzę.Podręcznik opracowano zgodnie z podstawą programową i standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.
Szczegóły
Tytuł
Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2
Podtytuł
Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa
Autor
Duda Joanna
, Krzywda Sebastian<br />
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
128
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375440164
Rodzaj
Książka
EAN
9788375440164
Kraj produkcji
PL
Producent
REA-SJ SP. Z O.O.
Dodałeś produkt do koszyka

Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2
29,20 zł
Recenzje