loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
29.2 Książki Rea

Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2
Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa

Duda Joanna

,

Krzywda Sebastian<br />

Wydawnictwo: Rea
Oprawa: Miękka
29,20 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Podręcznik przeznaczony dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Zawarto w nim treści związane z obsługą konsumentów w lokalach gastronomicznych różnego typu ze szczególnym uwzględnieniem gastronomii hotelowej. Materiał podzielono na dwie części, zgodnie z dwuletnim cyklem kształcenia w zakresie obsługi konsumenta. Część 1. przedstawia: pojęcia związane z gastronomią otwartą i zamkniętą, wizerunek zawodowy pracownika gastronomii z podkreśleniem strony etycznej zawodu, różnego rodzaju sprzęt i jego zastosowanie, technikę pracy osoby obsługującej konsumenta (np. noszenie tac i talerzy, rozliczenia kelnerskie). W części 2. zagadnienia te uzupełniono i rozwinięto. Znajdują się w niej opisy techniki pracy, metod serwowania potraw i napojów oraz organizacji różnych przyjęć. Zaprezentowano też szczegółowo usługi związane z gastronomią w obiektach hotelarskich. Liczne fotografie, ilustracje i schematy, o które wzbogacono obie części podręcznika, ułatwią uczniom opanowanie zasad postępowania i niezbędnych czynności. Pytania sprawdzające pomogą usystematyzować zdobytą wiedzę.Podręcznik opracowano zgodnie z podstawą programową i standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.

Szczegóły

Tytuł
Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2
Podtytuł
Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa
Autor
Duda Joanna , Krzywda Sebastian<br />
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
128
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375440164
Rodzaj
Książka
EAN
9788375440164
Kraj produkcji
PL
Producent
REA-SJ SP. Z O.O.
ul. Słoneczna 169
05-506 Kolonia Lesznowola
PL
+48226732816
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
29,20 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2 - Duda Joanna, Krzywda Sebastian<br />
Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2
Duda Joanna, Krzywda Sebastian<br />
29,20 zł
Przejdź do koszyka
29,20 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO