37.91
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym
Wartość dla klienta
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
37,91 zł
Cena rekomendowana: 39,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Wyzwania ostatnich lat - digitalizacja, wirtualizacja, wzrost znaczenia portali społecznościowych, komunikacja w czasie rzeczywistym - powodują, że sposoby kreowania wartości dla klienta przez przedsiębiorców ulegają wyraźnym zmianom, które wyrażają się w nowych działaniach logistycznomarketingowych i wykorzystaniu nowatorskich narzędzi zarządzania.
Autorka monografii koncentruje się na problematyce kreowania wartości dla klienta w handlu elektronicznym. Jej rozważania oscylują wokół tezy, iż aspekty logistyczne funkcjonowania handlu elektronicznego tworzą wartości dla klienta, które wpływają na regularne decyzje zakupowe.
Celem książki jest identyfikacja czynników logistycznych tworzących wartość dla klienta detalicznego w handlu elektronicznym. Postawienie diagnozy dotyczącej obecnego stanu rynku e-commerce wymagało przeprowadzenia przez autorkę badań obejmujących zarówno stronę popytową, jak i podażową rynku, dzięki czemu możliwe było określenie luki wartości - oczekiwanej i dostarczanej.
Publikacja jest adresowana przede wszystkim do studentów logistyki, marketingu oraz zarządzania, a także do praktyków i teoretyków zajmujących się obsługą logistyczną handlu elektronicznego.
Autorka monografii koncentruje się na problematyce kreowania wartości dla klienta w handlu elektronicznym. Jej rozważania oscylują wokół tezy, iż aspekty logistyczne funkcjonowania handlu elektronicznego tworzą wartości dla klienta, które wpływają na regularne decyzje zakupowe.
Celem książki jest identyfikacja czynników logistycznych tworzących wartość dla klienta detalicznego w handlu elektronicznym. Postawienie diagnozy dotyczącej obecnego stanu rynku e-commerce wymagało przeprowadzenia przez autorkę badań obejmujących zarówno stronę popytową, jak i podażową rynku, dzięki czemu możliwe było określenie luki wartości - oczekiwanej i dostarczanej.
Publikacja jest adresowana przede wszystkim do studentów logistyki, marketingu oraz zarządzania, a także do praktyków i teoretyków zajmujących się obsługą logistyczną handlu elektronicznego.
Szczegóły
Tytuł
Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym
Podtytuł
Wartość dla klienta
Autor
Dagmara Skurpel
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
158
Języki
polski
ISBN
9788381426510
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381426510
Dodałeś produkt do koszyka
Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym
37,91 zł
Recenzje