25
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
Obszary badań wizerunku
Wydawnictwo:
Oficyna Wydawnicza Aspra
Oprawa: Miękka
Opis
Nie istnieje zunifikowana koncepcja wyjaśniająca jednoznacznie, czym jest wizerunek. Dominują opracowania psychologiczne oraz marketingowe i public relations. Książka zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne wskazówki zawarte w planach badawczych, jak badać wizerunek osoby lub organizacji. To opracowanie naukowe, które dostarcza narzędzi do operacjonalizacji zainteresowań badawczych w postaci ram teoretycznych oraz konkretnych planów analizy wizerunku.Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Szczegóły
Tytuł
Obszary badań wizerunku
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
150
Format
14.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375454109
Rodzaj
Książka
EAN
9788375454109
Data premiery
2013-03-09
Kraj produkcji
PL
Producent
ASPRA-JR F.H.U.
Dodałeś produkt do koszyka

Obszary badań wizerunku
25,00 zł
Recenzje