48.15
Pedagogika
UMCS
Ocenianie w szkole na cenzurowanym
Badania - Dylematy - Inspiracje
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: twarda
48,15 zł
Cena rekomendowana: 63,40 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Bez wątpienia dobre ocenianie oparte na solidnych podstawach dawnej i współczesnej myśli naukowej stanowić powinno niezbywalną część edukacji na każdym etapie. Myśl ta stale powraca w dyskusjach nad jej jakością, efektywnością, potrzebą zmian i modernizacji. Zamieszczone w niniejszym tomie teksty wpisują się w bardzo dziś potrzebną dyskusję o miejscu, roli, modelach i systemach szkolnego oceniania, o potrzebie weryfikacji stosowanych metod i narzędzi oceniania, o roli emocji i motywacji w tym procesie oraz wielu innych aspektach związanych z oceną i wartościowaniem różnych obszarów edukacji i jej uczestników. Głównym celem oddawanej do rąk Czytelników publikacji jest zatem wzbogacenie wiedzy na temat wybranych zjawisk, które dotyczą współczesnych strategii szkolnego oceniania i wartościowania (na różnych etapach kształcenia ogólnego i przedmiotowego), związanych z tym treści, uwarunkowań, dylematów, pozytywnych i negatywnych sposobów postępowania, funkcjonalności i efektywności metod, narzędzi, form itd.
[Ze wstępu]
[Ze wstępu]
Szczegóły
Rok wydania
2020
Oprawa
twarda
Ilość stron
372
Języki
polski
ISBN
9788322793060
Redakcja
Karwatowska Małgorzata
Redakcja
Latoch-Zielińska Małgorzata
Redakcja
Morawska Iwona
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788322793060
Dodałeś produkt do koszyka
Ocenianie w szkole na cenzurowanym
48,15 zł
Recenzje