loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
0 Książki C. H. Beck

Ochrona danych osobowych w marketingu i sprzedaży

Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: PRAWO DLA PRAKTYKÓW
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
0,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Publikacja kompleksowo omawia zagadnienia dotyczące ochrony danych osobowych specyficzne dla obszaru marketingu i sprzedaży. Nowe, drugie wydanie książki w swojej treści uwzględnia:stosowanie RODO, ustawy o ochronie danych osobowych oraz innych przepisów mających związek z ochroną danych osobowych, takich jak ustawa z 12.7.2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U. z 2024 r. poz. 1221), której regulacja, począwszy od 10.11.2024 r. zastępuje w zakresie kierowania informacji handlowej art. 10 ustawy o świadczeniu usług elektronicznych oraz art. 172 ustawy – Prawo telekomunikacyjne, które do tej pory regulowały kwestie pozyskiwania zgód na przesyłanie informacji handlowej i wykorzystywanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego;kluczowe wyzwania dla administratorów danych z branży marketingu jako dostawców usług pośrednich na gruncie przepisów DSA (Aktu o usługach cyfrowych, zwanego potocznie konstytucją Internetu);zagadnienia przetwarzania danych osobowych w marketingu z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (uwzględniając w tym zakresie nie tylko regulacje RODO, lecz także rozporządzenia AI Act);praktyki dark patterns oraz to, jakim regulacjom one podlegają (w szczególności Akt w sprawie danych, DSA, AI Act).Autorzy skupiają się również na problemach, które od lat budzą wątpliwości, takich jak np.:profilowanie,modele współadministrowania,zapłata danymi osobowymi,wykorzystanie baz danych i wizerunku w kontekście RODO,prowadzenie konkursów i loterii,screen scraping,przetwarzanie danych w ramach portali społecznościowych.Autorzy uwzględniają przy tym najnowsze orzecznictwo polskie i europejskie, omawiają także najnowsze opinie i wytyczne Europejskiej Rady Ochrony Danych. Opisują zmiany zarówno w prawie krajowym (ustawa – Prawo komunikacji elektronicznej), jak i europejskim (DSA, AI ACT). Istotne jest to, że poza omówieniem nowych przepisów autorzy biorą pod uwagę także kierunki zmian w prawie europejskim (np. kwestia marketingu w kontekście reformy dyrektywy o e-prywatności oraz przeciwdziałania dark patterns).

Szczegóły

Tytuł
Ochrona danych osobowych w marketingu i sprzedaży
Wydawnictwo
Seria
PRAWO DLA PRAKTYKÓW
Wydanie
1
Rok wydania
2024
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
484
Format
16.5x23.8cm
Języki
polski
ISBN
9788383568775
Redakcja
Gumularz Mirosław
Redakcja
Kozik Patrycja
Tytuł oryginału
U
Rodzaj
Książka
EAN
9788383568775
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
PL
22 311 22 22
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
0,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Ochrona danych osobowych w marketingu i sprzedaży
Ochrona danych osobowych w marketingu i sprzedaży
0,00 zł
Przejdź do koszyka
0,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO