0
Książki
C. H. Beck
Ochrona danych osobowych w marketingu i sprzedaży
Wydawnictwo:
C. H. Beck
Oprawa: Miękka
Opis
Niniejsza książka swoim zakresem obejmuje stosowanie RODO, ustawy o ochronie danych osobowych oraz innych przepisów mających związek z ochroną danych osobowych, takich jak ustawa o świadczeniu usług elektronicznych i ustawa ? Prawo telekomunikacyjne, uwzględniając także projektowane przepisy w tym zakresie. Książka skierowana jest do podmiotów, które przetwarzają dane osobowe zarówno jako administratorzy danych, jak i podmioty przetwarzające (tzw. ?procesorzy"), prowadzących działalność marketingową lub sprzedażową. Spotka się także z zainteresowaniem pracowników tych podmiotów (w szczególności działów zajmujących się marketingiem lub sprzedażą), ale także radców prawnych, adwokatów doradzających na co dzień podmiotom ze wskazanych branży, czy chcącym zdobyć lub poszerzyć swoją specjalizację. Jest ona także idealnym źródłem wiedzy dla osób, które pełnią funkcję inspektorów ochrony danych w podmiotach prowadzących działalność marketingową lub sprzedażową.Największe atuty niniejszej publikacji to:skupienie na specyficznych problemach dotyczących marketingu i sprzedaży ? książka opisuje wszystkie kluczowe wymagania RODO w zakresie marketingu i sprzedaży,omówienie kwestii praktycznych ? książka nie omawia wyłącznie przepisów dotyczących przetwarzania danych w marketingu i sprzedaży, a skupia się na omówieniu problemów praktycznych z którymi na co dzień zmagają się administratorzy i podmioty przetwarzające działające w branży marketingu i sprzedażyprzystępny język ? pozwala zrozumieć wymagania RODO i innych przepisów osobom bez prawniczego wykształcenia,autorzy ? prawnicy, praktycy ochrony danych osobowych, a jednocześnie wykładowcy akademiccy,przykłady, tabele i schematy ? ułatwiają one zrozumienie niektórych wyjątkowo trudnych zagadnień.Celem publikacji jest przedstawienie zagadnień dotyczących ochrony danych osobowych specyficznych dla marketingu i sprzedaży. Autorzy skupiają się na problemach specyficznych dla tych obszarów, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii, które od lat budzą wątpliwości np. relacja przepisów o ochronie danych osobowych do regulacji ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i ustawy ? Prawo telekomunikacyjne. Autorzy nie unikają omawiania kwestii trudnych i budzących wątpliwości, a także problemów, które w dotychczasowej literaturze (także europejskiej) nie są jeszcze dostatecznie wyjaśnione, np. problem profilowania, modele współadministrowania, kwestia zapłaty danymi osobowymi, wykorzystanie baz danych i wizerunku w kontekście RODO, prowadzenie konkursów i loterii, czy problem screen scrapingu bądź procesów przetwarzania danych w ramach portali społecznościowych. Istotne jest to, że autorzy biorą pod uwagę także kierunki zmian w prawie europejskim (np. w zakresie projektu rozporządzenia ePrivacy).Celem publikacji jest przedstawienie omawianych zagadnień w możliwie praktyczny sposób (z uwzględnieniem przykładów, tabel etc.). Jednocześnie autorzy nie unikają szczegółowej analizy omawianych problemów.
Szczegóły
Tytuł
Ochrona danych osobowych w marketingu i sprzedaży
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
370
Format
16.5x23.8cm
Języki
polski
ISBN
9788381582353
Redakcja
Gumularz Mirosław
Redakcja
Kozik Patrycja
Tytuł oryginału
U
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381582353
Data premiery
2019-02-02
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Ochrona danych osobowych w marketingu i sprzedaży
0,00 zł
Recenzje