37.72
Książki
Wydawnictwo Naukowe UAM
Od samopoznania do autonomii.
Potencjał dialogu coachingowego w nauce języków obcych
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UAM
Oprawa: Miękka
Opis
Pierwsze tego typu opracowanie w polskim kontekście glottodydaktycznym na poziomie akademickim. Zawiera omówienie koncepcji coachingu w nauce języków obcych jako formy współpracy ze studiującymi języki obce, która pomaga uczestnikom w pełniejszym zrozumieniu ich celów, zasobów, potrzeb i strategii, a także zachęca do aktywnego i świadomego zarządzania własnym rozwojem językowym. Zarządzanie to jest możliwe dzięki zyskaniu przez uczących się samoświadomości, którą rozumieć można również jako zintegrowanie wiedzy o sobie. Uczestnicy opisują je również jako moment „Aha" lub wgląd (ang. insight), od którego nie ma już odwrotu. Jedna z uczestniczek badania ujmuje to tak: „Taki moment, to było na pierwszej sesji może, takie odkrycie, że ja tak naprawdę to wszystko miałam w głowie i nie zdawałam sobie tylko z tego sprawy, i ta sesja to wszystko wycignęła ze mnie i poukładała".Wnioski zawarte w monografii opierają się na analizie autentycznych dialogów coachingowych (ponad 36 godzin nagrań) i wywiadów ewaluacyjnych. Pozycja kompleksowo prezentuje doradztwo i coaching w nauce języków obcych jako współczesny, innowacyjny trend w dydaktyce obcojęzycznej, a także obiecujący obszar badań glottodydaktycznych.
Ostrzeżenia:
Brak ostrzeżeń
Szczegóły
Tytuł
Od samopoznania do autonomii.
Podtytuł
Potencjał dialogu coachingowego w nauce języków obcych
Autor
Katarzyna Bieniecka-Drzymała
Wydawnictwo
Rok wydania
2024
Oprawa
Miękka
Ilość stron
230
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788323243953
Rodzaj
Książka
EAN
9788323243953
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Naukowe UAM
Dodałeś produkt do koszyka

Od samopoznania do autonomii.
37,72 zł
Recenzje