49
Książki
Helion
Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta
Zarządzanie jakością obsługi klienta w praktyce
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Twarda
Opis
Magdalena SzelągowskaZ wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą:- tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych- kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy- badania satysfakcji i rekomendacji Klienta- operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości- tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczychW ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów.Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu ?Nauka praktyce ? praktyka nauce?. Certyfikowany Trener Biznesu.
Szczegóły
Tytuł
Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta
Podtytuł
Zarządzanie jakością obsługi klienta w praktyce
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2017
Oprawa
Twarda
Ilość stron
184
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788328336896
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328336896
Data premiery
2017-06-03
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta
49,00 zł
Recenzje