49
Książki
Helion
Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta
Zarządzanie jakością obsługi klienta w praktyce
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Twarda
Opis
Magdalena SzelągowskaZ wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą:- tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych- kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy- badania satysfakcji i rekomendacji Klienta- operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości- tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczychW ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów.Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu ?Nauka praktyce ? praktyka nauce?. Certyfikowany Trener Biznesu.
Szczegóły
Tytuł
Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta
Podtytuł
Zarządzanie jakością obsługi klienta w praktyce
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2017
Oprawa
Twarda
Ilość stron
184
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788328336896
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328336896
Dodałeś produkt do koszyka
Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta
49,00 zł
Recenzje