53.5
                                            Książki
                                            C. H. Beck
                                        
                                        Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
Opis
                                Odpowiedzialność społeczna etyka, prawo czy ekonomia  Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw stałą się integralną częścią współczesnego życia gospodarczego. Jednak pełne zrozumienie istoty i przesłania CSR wymaga umieszczenia jej w praktyce zarządzania. Książka prezentuje koncepcję społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) w kontekście funkcjonowania i rozwoju organizacji. Największą jej zaletą jest włączenie idei CSR w proces zarządzania przedsiębiorstwem i powiązanie jej z polityką finansową i inwestycyjną, zarządzaniem zasobami ludzkimi, marketingiem i zarządzaniem operacyjnym. Zawiera liczne przykłady z praktyki gospodarczej. Drugie wydanie książki zostało zaktualizowane oraz wzbogacone o najnowsze trendy związane z rozwojem doktryny społecznej odpowiedzialności biznesu, jak i zrównoważonego rozwoju. Praca składa się z trzech części, w których przedstawiono:genezę i istotę CSR,instrumenty zarządcze polityki CSR,współczesne koncepcje powiązane z CSR  zrównoważonego rozwoju, przedsiębiorstwa obywatelskiego i społecznej przedsiębiorczości.Publikacja jest kierowana zarówno do pracowników naukowych, studentów i słuchaczy studiów podyplomowych na kierunkach ekonomicznych oraz zarządzania i marketingu, jak również do praktyków  przedsiębiorców i menedżerów, którzy powinni mieć świadomość spoczywającej na nich odpowiedzialności.  Szczególnie cenną ideą jest połączenie naukowych walorów publikacji z jej celami dydaktycznymi. (...) Istotnym walorem publikacji są w tym względzie liczne studia przypadków (...) stanowiące najbardziej praktyczną, a przez to przekonującą ilustrację prezentowanych idei. (...) Bardzo interesujące i oryginalne zarazem jest przedstawienie problemów polityki finansowej i inwestycyjnej z punktu widzenia ich znaczenia dla społecznej odpowiedzialności.Prof. dr hab. Andrzej KaletaUniwersytet Ekonomiczny we WrocławiuDr Adriana Paliwoda-Matiolańska  pracownik naukowo-dydaktyczny Katedry Handlu i Instytucji Rynkowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, absolwentka IESE School of Business (program IFDP 2000). Od wielu lat prowadzi wykłady poświęcone CSR na uczelniach polskich i zagranicznych. Między innymi wykładała gościnnie na Roosevelt University w Chicago, Vienna University of Economics, Rey Juan Carlos University. Ponadto realizuje badania naukowe w obszarze instytucjonalizacji wzorców zrównoważonej produkcji i konsumpcji oraz społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Autor licznych publikacji naukowych poświęconych CSR. Trener w szkoleniach dla przedsiębiorców i programów edukacyjnych poświęconych społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw.
                        Kraj produkcji: Polska
Szczegóły
Tytuł
                                        Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
                                    
                                                                                                            Autor                                                                                                    
                                                
                                                                                                                                                                        Adriana Paliwoda-Matiolańska
                                                                                                                                                                                                                    
                                            
                                                                                                                                                                        Wydawnictwo                                                                                                                                                            
                                                
                                            
                                                                                                            Seria                                                                                                    
                                                
                                            Wydanie
                                            2
                                        Rok wydania
                                            2014
                                        Oprawa
                                            Miękka
                                        Ilość stron
                                            282
                                        Format
                                            16.5x23.8cm
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788325562137
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        Stan
                                            Nowy
                                        EAN
                                            9788325562137
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
                                                
                                                    
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
        
                        
                        
                            Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
                        
                    
                                            
                    
                    
                    53,50 zł
                                            
                                                    
Recenzje