6.2
Pedagogika
GWP
Odwaga cywilna a przemoc w szkole
Scenariusze godzin wychowawczych
Opis
Książka jest poświęcona kształtowaniu odwagi cywilnej w szkole, wśród uczniów. Publikacja powstała na podstawie pedagogicznych doświadczeń autora i jego współpracowników. Wyjaśniają oni, że szkolne problemy wynikają z braku umiejętności określenia swoich oraz cudzych uczuć, a także z niewłaściwej komunikacji. Proponują szereg ćwiczeń pozwalających na przekazanie uczniom wiedzy na ten temat i nabycie niezbędnych umiejętności tak, aby mogli lepiej i skuteczniej komunikować się nawzajem i wyrażać siebie. Konsekwencją tych umiejętności będzie większa odwaga uczniów w sytuacji, gdy trzeba obronić się przed agresją czy wyrazić sprzeciw wobec grupy (np. jeśli grupa znęca się nad kimś itp.), a co za tym idzie mniej tragedii w szkołach.Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla praktyków nauczycieli, wychowawców, pedagogów, a także dla rodziców i starszej młodzieży.
Szczegóły
Tytuł
Odwaga cywilna a przemoc w szkole
Podtytuł
Scenariusze godzin wychowawczych
Autor
Dambach Karl E.
Wydawnictwo
Seria
BIBLIOTEKA WYCHOWAWCY
Wydanie
1
Rok wydania
2005
Oprawa
Miękka
Ilość stron
103
Format
14.5x20.6
Języki
polski
ISBN
9788374890243
Język oryginału
niemiecki
Tłumacze
Kubińska Olga
Tłumacze
Kubiński Wojciech
Tytuł oryginału
Zivilcourage lernen in der Schule
Rodzaj
Książka
EAN
9788374890243
Data premiery
2008-03-22
Kraj produkcji
PL
Producent
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Elżbieta Zubrzycka
Dodałeś produkt do koszyka

Odwaga cywilna a przemoc w szkole
6,20 zł
Recenzje