34.9
Książki
Helion
Oferta nie do odrzucenia
Jak otworzyć umysł klienta?
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
Opis
Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii
Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć
Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet
Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży.
Nie wierzysz w to Myślisz, że to nowa bzdurna teoria szalonego guru od marketingu A co byś powiedział na takie oferty:
Pizza z dostawą do domu: jeśli nie dowieziemy jej w 30 minut, otrzymasz ją gratis.
Przyjdź do nas z konkurencyjną ofertą, a zaproponujemy Ci to samo, tyle że taniej.
Serwis w ciągu 48 godzin w dowolnym miejscu na świecie albo zwracamy Ci koszty.
Są to oferty firm, które szybko zyskały klientów i z małych przedsiębiorstw przekształciły się w korporacje. Czyż nie są to propozycje nie do odrzucenia Takie, na które ludzie odruchowo i bez wahania odpowiadają TAK Dowiedz się, jak tworzyć takie właśnie oferty w swojej branży.
Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów za godzinę konsultacji. To człowiek, który wie, jak prowadzić skuteczny marketing.
Filary oferty nie do odrzucenia: wiarygodność, logika i dobra komunikacja
Tworzenie zwycięskiej formuły: od dobrej propozycji handlowej do czarodziejskiego zaklęcia
Atrakcyjne dodatki: sprzedaż krzyżowa, doradztwo i serwis, darmowe próbki
Budowanie i pozycjonowanie marki
Przekształcanie oferty racjonalnej w emocjonalną
Usuwanie z oferty niepożądanych czynników: tonu nacisku, złych skojarzeń, podejrzeń o manipulacje
Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć
Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet
Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży.
Nie wierzysz w to Myślisz, że to nowa bzdurna teoria szalonego guru od marketingu A co byś powiedział na takie oferty:
Pizza z dostawą do domu: jeśli nie dowieziemy jej w 30 minut, otrzymasz ją gratis.
Przyjdź do nas z konkurencyjną ofertą, a zaproponujemy Ci to samo, tyle że taniej.
Serwis w ciągu 48 godzin w dowolnym miejscu na świecie albo zwracamy Ci koszty.
Są to oferty firm, które szybko zyskały klientów i z małych przedsiębiorstw przekształciły się w korporacje. Czyż nie są to propozycje nie do odrzucenia Takie, na które ludzie odruchowo i bez wahania odpowiadają TAK Dowiedz się, jak tworzyć takie właśnie oferty w swojej branży.
Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów za godzinę konsultacji. To człowiek, który wie, jak prowadzić skuteczny marketing.
Filary oferty nie do odrzucenia: wiarygodność, logika i dobra komunikacja
Tworzenie zwycięskiej formuły: od dobrej propozycji handlowej do czarodziejskiego zaklęcia
Atrakcyjne dodatki: sprzedaż krzyżowa, doradztwo i serwis, darmowe próbki
Budowanie i pozycjonowanie marki
Przekształcanie oferty racjonalnej w emocjonalną
Usuwanie z oferty niepożądanych czynników: tonu nacisku, złych skojarzeń, podejrzeń o manipulacje
Szczegóły
Tytuł
Oferta nie do odrzucenia
Podtytuł
Jak otworzyć umysł klienta?
Autor
Joyner Mark
Wydawnictwo
Rok wydania
2006
Oprawa
Miękka
Ilość stron
224
Format
14.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324603978
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Matkowski Cezar
Tytuł oryginału
The irresistible offer
Rodzaj
Książka
EAN
9788324603978
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Oferta nie do odrzucenia
34,90 zł
Recenzje