69
Książki
Studio Emka
Ogilvy o reklamie
Wydawnictwo:
Studio Emka
Oprawa: Twarda
Opis
Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to ?najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej? (magazyn ?Time?). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali; sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy; jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt; seks w reklamie; 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne; przyszłość reklamy.
Producent:
STUDIO EMKA KLARA MOLNAR
ul. Zapłocie 32c
02-970 Warszawa (PL)
tel:
email: [email protected]
Szczegóły
Rok wydania
2008
Oprawa
Twarda
Ilość stron
226
ISBN
978-83-606-5222-0
EAN
9788360652220
Data premiery
2013-10-14
Dodałeś produkt do koszyka

Ogilvy o reklamie
69,00 zł
Recenzje