loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
44.86 Książki Helion

OpenGL Księga eksperta

Graham Sellers

,

Richard S. Wright

,

Nicholas Haemel

Wydawnictwo: Helion
Oprawa: Twarda
44,86 zł
Cena rekomendowana: 119,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Biblioteka OpenGL jest potężnym systemem graficznym, doskonałym API do generowania grafiki trójwymiarowej w czasie rzeczywistym. System ten nadaje się znakomicie do wizualizacji wszelkiego rodzaju odwzorowań zjawisk fizycznych czy obiektów technicznych, a także do przedstawiania symulacji ze zmieniającymi się parametrami. Często jest wykorzystywany do pisania gier komputerowych. Daje możliwość tworzenia świetnej grafiki na wiele różnych platform z wykorzystaniem tych samych zestawów instrukcji. Co ważne, OpenGL jest całkowicie darmową biblioteką, a dostępność licznych rozszerzeń znakomicie zwiększa wachlarz jej zastosowań.Niniejsza książka stanowi doskonałe wprowadzenie w tematykę OpenGL dla każdego programisty, nawet dla osób niezbyt biegłych w zagadnieniach grafiki komputerowej. Zawiera opis całego głównego API, kluczowych rozszerzeń i wszystkich typów shaderów z uwzględnieniem najnowszych elementów biblioteki. Wyjaśniono tu zasady działania OpenGL i opisano zagadnienia potoków graficznych. Stopniowo czytelnik jest zaznajamiany z coraz bardziej złożonymi technikami. W książce znalazły się liczne przykłady kodu działającego na kilku popularnych platformach. Warto podkreślić, że autorzy poza API przedstawili również najlepsze praktyki programistyczne.W tej książce opisano między innymi: podstawy (w tym matematyczne) grafiki 3D czasu rzeczywistego najważniejsze techniki renderowania, przekształcania i teksturowania obiektów shadery i język GLSL (OpenGL Shading Language) kwestie zarządzania danymi i kontroli dostępu do tych danych techniki budowania większych aplikacji i wdrażania ich na wielu platformach rendering zaawansowany: symulację oświetlenia i efekty artystyczne sposoby poprawiania wydajności, redukcji narzutu CPU i analizy zachowania GPU nowości w OpenGL, takie jak kompresja tekstur, rysowanie tekstu, rendering czcionek za pomocą pól odległości, wysokiej jakości filtrowanie tekstur i użycie OpenMPOpenGL Kreatywnych ogranicza tylko wyobraźnia!

Szczegóły

Tytuł
OpenGL Księga eksperta
Autor
Graham Sellers , Richard S. Wright , Nicholas Haemel
Wydawnictwo
Wydanie
7
Rok wydania
2016
Oprawa
Twarda
Ilość stron
680
Format
17.4x24.5
Języki
polski
ISBN
9788328321076
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328321076

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
44,86 zł
Cena rekomendowana: 119,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
OpenGL Księga eksperta - Graham Sellers, Richard S. Wright, Nicholas Haemel
OpenGL Księga eksperta
Graham Sellers, Richard S. Wright, Nicholas Haemel
44,86 zł
119,00 zł
Przejdź do koszyka
44,86 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO