39.9
Książki
MT Biznes
Osiągnąć doskonałość w sprzedaży (miękka oprawa)
Siedem stopni wtajemniczenia w handlu z klientami biznesowymi
Wydawnictwo:
MT Biznes
Oprawa: Miękka
Opis
Siedem lekcji doskonałości w sprzedaży
Z tej książki dowiesz się, jak:
sprawić, by klienci dali ci nieskrępowany dostęp do każdego poziomu ich organizacji
zrozumieć działalność i potrzeby klientów i rozwiązywać ich problemy
przejść na ten rodzaj sprzedaży, do którego masz najlepsze predyspozycje
Ponad 50 procent zarządzających przyznaje, że ich firmy ?nie zasługują na lojalność klientów? i ?nie prowadzą prawdziwego dialogu z klientami?. Dlatego ta książka jest ci potrzebna ? ona jest po to, abyś mógł wzorować się na najlepszych, a nie na większości. Ona jest po to, abyś opanował siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży.
Howard Stevens i Theodore Kinni pokażą ci, jak stworzyć światowej klasy dział sprzedaży w oparciu o sprawdzone praktyki najlepszych firm. Poznasz fakty i mity o tym, co jest ważne w handlu. Staniesz się cenionym ekspertem na usługach twoich klientów.
Zdobędziesz siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży kierowanej do klientów biznesowych:
1. Jak zostać doradcą, bez którego klient nie może się obejść?
2. Jak widzieć sprzedawany produkt i siebie oczami klienta?
3. Jak stać się rzecznikiem klienta w twojej firmie?
4. Jak asystować klientowi w osiąganiu korzyści z twoich rozwiązań?
5. Jak uwalniać klienta od kłopotów, nawet jeśli wiesz o nim za mało?
6. Jak utrzymać dobre relacje z klientem po zawarciu transakcji?
7. Jak zaskakiwać klientów innowacjami w branży?
O AUTORACH
Howard Stevens jest prezesem i dyrektorem generalnym HR Chally Group ? czołowej amerykańskiej firmy zajmującej się doradztwem w dziedzinie sprawności sprzedaży, zarządzania talentami i rozwoju zawodowego sprzedawców. Jest autorem książek The Quadrant Solution i Selling the Wheel. Regularnie wypowiada się na antenie CNN, Bloomberg czy National Public. Jest członkiem rady konsultacyjnej ds.. Sprzedaży powołanej przez Ohio University.
Theodore Kinni jest autorem kilku książek i znakomitym dziennikarzem gospodarczym. Napisał ponad 100 artykułów i liczne recenzje publikowane w wielu periodykach ? między innymi w ?Business 2.0?, ?Selling Power? i ?Across the Board?.
Ta książka wyznacza standardy doskonałości w handlu, a szkołom biznesu daje podstawy, na których mogą oprzeć edukację przyszłych profesjonalistów sprzedaży.
? Don Graber, prezes Wright State University, emerytowany prezes Huffy Corporation
Z tej książki dowiesz się, jak:
sprawić, by klienci dali ci nieskrępowany dostęp do każdego poziomu ich organizacji
zrozumieć działalność i potrzeby klientów i rozwiązywać ich problemy
przejść na ten rodzaj sprzedaży, do którego masz najlepsze predyspozycje
Ponad 50 procent zarządzających przyznaje, że ich firmy ?nie zasługują na lojalność klientów? i ?nie prowadzą prawdziwego dialogu z klientami?. Dlatego ta książka jest ci potrzebna ? ona jest po to, abyś mógł wzorować się na najlepszych, a nie na większości. Ona jest po to, abyś opanował siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży.
Howard Stevens i Theodore Kinni pokażą ci, jak stworzyć światowej klasy dział sprzedaży w oparciu o sprawdzone praktyki najlepszych firm. Poznasz fakty i mity o tym, co jest ważne w handlu. Staniesz się cenionym ekspertem na usługach twoich klientów.
Zdobędziesz siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży kierowanej do klientów biznesowych:
1. Jak zostać doradcą, bez którego klient nie może się obejść?
2. Jak widzieć sprzedawany produkt i siebie oczami klienta?
3. Jak stać się rzecznikiem klienta w twojej firmie?
4. Jak asystować klientowi w osiąganiu korzyści z twoich rozwiązań?
5. Jak uwalniać klienta od kłopotów, nawet jeśli wiesz o nim za mało?
6. Jak utrzymać dobre relacje z klientem po zawarciu transakcji?
7. Jak zaskakiwać klientów innowacjami w branży?
O AUTORACH
Howard Stevens jest prezesem i dyrektorem generalnym HR Chally Group ? czołowej amerykańskiej firmy zajmującej się doradztwem w dziedzinie sprawności sprzedaży, zarządzania talentami i rozwoju zawodowego sprzedawców. Jest autorem książek The Quadrant Solution i Selling the Wheel. Regularnie wypowiada się na antenie CNN, Bloomberg czy National Public. Jest członkiem rady konsultacyjnej ds.. Sprzedaży powołanej przez Ohio University.
Theodore Kinni jest autorem kilku książek i znakomitym dziennikarzem gospodarczym. Napisał ponad 100 artykułów i liczne recenzje publikowane w wielu periodykach ? między innymi w ?Business 2.0?, ?Selling Power? i ?Across the Board?.
Ta książka wyznacza standardy doskonałości w handlu, a szkołom biznesu daje podstawy, na których mogą oprzeć edukację przyszłych profesjonalistów sprzedaży.
? Don Graber, prezes Wright State University, emerytowany prezes Huffy Corporation
Szczegóły
Tytuł
Osiągnąć doskonałość w sprzedaży (miękka oprawa)
Podtytuł
Siedem stopni wtajemniczenia w handlu z klientami biznesowymi
Autor
Howard Stevens
, eTheodor Kinni
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
248
Format
23.3x15.8 cm
ISBN
978-83-617-3223-5
Rodzaj
Książka
EAN
9788361732235
Data premiery
2009-11-17
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Osiągnąć doskonałość w sprzedaży (miękka oprawa)
39,90 zł
Recenzje