44.6
Książki
CeDeWu
Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
44,60 zł
Cena rekomendowana: 52,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Książka ta stanowi przewodnik po outsourcingu. To weryfikacja outsourcingu i jego uwarunkowań. Pokazuje, że dziś - w dobie rozwoju nowoczesnych technologii - jest on instrumentem strategicznym dla wielu przedsiębiorstw.Pierwszą część książki stanowi przedstawienie koncepcji outsourcingu w kontekście zarządzania strategicznego. Celem tej części jest szczegółowe zaprezentowanie istoty koncepcji, począwszy od definicji, poprzez rodzaje, wady, zalety, korzyści i zagrożenia, etapy projektu oraz warunki˙ umowy outsourcingowej. Rola outsourcingu w realizacji celów i strategii przedsiębiorstwa to motyw przewodni teraźniejszego postrzegania tej metody. Stąd autorka określiła jego strategiczny kontekst na tle kluczowych kompetencji przedsiębiorstwa, łańcucha wartości, analizy strategicznej oraz różnych form współpracy przedsiębiorstw, które zyskały na znaczeniu w ostatnim czasie.Drugą część książki stanowią wyniki badań własnych autorki - przeprowadzonych na 322 polskich przedsiębiorstwach - dotyczące skali analizowanego zjawiska, przyczyn decyzji outsourcingowych i ich wpływu na funkcjonowanie badanych przedsiębiorstw, a także wad outsourcingu, jako przyczyn jego niepowodzenia. Zidentyfikowano czynniki determinujące stosowanie outsourcingu, z podziałem ich na wewnętrzne i zewnętrzne. Jest to opis obszernego badania dotyczącego outsourcingu, nie spotkany do tej pory na polskim rynku wydawniczym. Autorka głęboko wkracza we wnętrze przedsiębiorstwa. Pokazuje błędy popełniane przez polskie przedsiębiorstwa, wskazuje jednocześnie bariery i sposoby ich pokonywania. Wykazuje także przykłady nieumiejętności posługiwania się strategią oraz˙ niewłaściwe przykłady zarządzania projektem. Dodatkowo, szczegółowa analiza zakresu stosowania, czyli obszarów stosowania outsourcingu z podziałem na poszczególne funkcje podstawowe i uboczne (według łańcucha wartości) jest˙ cennym walorem książki.W książce zaprezentowano zalecenia (wytyczne) stworzenia projektu outsourcingowego i zarządzania nim. Zaprezentowano etapy skutecznego procesu outsourcingu oraz elementy dobrze skonstruowanej umowy.W konsekwencji opracowanie to wskazuje na kierunki i metody stosowania outsourcingu dla teoretyków i praktyków.
Szczegóły
Wydanie
2
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
216
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375569131
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375569131
Dodałeś produkt do koszyka
Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach
44,60 zł
Recenzje