67.03
                                            Książki
                                            Wyższa Szkoła Mediów Promocji i Show Businessu
                                        
                                        Zarządzanie Twórcze
                                                                                                            Wydawnictwo:
                                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                            Wyższa Szkoła Mediów Promocji i Show Businessu
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                
                                                                                                                                                    Oprawa: miekka
                                                                                            Opis
                                Ze wstępu:
Książka „Zarządzanie Twórcze” jest opracowaniem naukowym z dziedziny
naukowej organizacji i zarządzania w ujęciu interdyscyplinarnym. Książka składa
się z XI rozdziałów, z których każdy stanowi zwartą tematyczną całość, a zarazem jest wstępem do kontynuowania zagadnień będących przedmiotem rozważań
w rozdziałach następnych.
Opracowanie wzbogacone jest o słownik pojęć związanych z organizacją i zarządzaniem, oraz o słownik pojęć związanych z ekonomią.
Ponadto zawiera 35 rysunków i 22 tabele, które w istotny sposób obrazują
i wzbogacają interpretację prowadzonych rozważań naukowych. Znaczna ich
część stanowi opracowania własne autorów, natomiast pozostałe są wynikiem
krytycznej analizy literatury fachowej, słusznie uznane przez autorów za konieczne
do zamieszczenia w książce. Zakres literatury specjalistycznej wykorzystanej i zalecanej przez autorów, zawierającej 159 pozycji, należy uznać za reprezentatywny
i wystarczający dla opracowania o przyjętym zakresie tematycznym.
Wiesław Harasim
Prof. n. dr. hab. Wiesław Harasim – studiował prawo, nauki ekonomiczne i finanse. Od początku kariery naukowej jako praktyk związany jest z naukami o zarządzaniu. Rektor Wyższej Szkoły Promocji, Mediów i Show Businessu w Warszawie i dyrektor Instytutu Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Członek Rady Naukowej i Wydawnictwa. Wykładowca i recenzent Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości im. Bogdana Jańskiego i członek Rady Naukowej. Autor przeszło 10 publikacji książkowych oraz kilkudziesięciu artykułów w języku polskim, angielskim i rosyjskim. Recenzent publikacji książkowych, prac naukowych, artykułów oraz kilkuset prac licencjackich i magisterskich. Przewodniczący Rady Naukowej w Instytucie Biznesu w Warszawie. Ekspert w komisji oceniającej projekty unijne,
wykładowca – doradca. W latach 1995 -1999 Przewodniczący Podlaskiej Izby Gospodarczej. Miłośnik podróży, gry na instrumentach, tańca, jazdy motocyklem.
Jacek Dziwulski
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze
Marketingu na Wydziale Zarządzania Politechniki Lubelskiej i adiunkt Uczelni Jańskiego w Łomży. Pełnił funkcję rektora i prezesa Zarządu Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości im. Bogdana Jańskiego w Łomży. Recenzent Zeszytów Naukowych „Nowoczesne Systemy Zarządzania” Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie. Ekspert w komisji oceniającej projekty unijne, wykładowca – trener, doradca. Prowadził wykłady na wielu uczelniach m.in. w Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, Wyższej Szkole Promocji w Warszawie, Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie, Wyższej Szkole
Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie oraz szkolenia m.in. dla Lubelskiej Fundacji Rozwoju w Lublinie, TNOiK Agencji w Warszawie, Instytutu Przedsiębiorczości i Samorządności w Warszawie, dla firmy Enterplan i Consultor.
Recenzja książki: http://blogi.polskatimes.pl/zyskiistraty/
                        Książka „Zarządzanie Twórcze” jest opracowaniem naukowym z dziedziny
naukowej organizacji i zarządzania w ujęciu interdyscyplinarnym. Książka składa
się z XI rozdziałów, z których każdy stanowi zwartą tematyczną całość, a zarazem jest wstępem do kontynuowania zagadnień będących przedmiotem rozważań
w rozdziałach następnych.
Opracowanie wzbogacone jest o słownik pojęć związanych z organizacją i zarządzaniem, oraz o słownik pojęć związanych z ekonomią.
Ponadto zawiera 35 rysunków i 22 tabele, które w istotny sposób obrazują
i wzbogacają interpretację prowadzonych rozważań naukowych. Znaczna ich
część stanowi opracowania własne autorów, natomiast pozostałe są wynikiem
krytycznej analizy literatury fachowej, słusznie uznane przez autorów za konieczne
do zamieszczenia w książce. Zakres literatury specjalistycznej wykorzystanej i zalecanej przez autorów, zawierającej 159 pozycji, należy uznać za reprezentatywny
i wystarczający dla opracowania o przyjętym zakresie tematycznym.
Wiesław Harasim
Prof. n. dr. hab. Wiesław Harasim – studiował prawo, nauki ekonomiczne i finanse. Od początku kariery naukowej jako praktyk związany jest z naukami o zarządzaniu. Rektor Wyższej Szkoły Promocji, Mediów i Show Businessu w Warszawie i dyrektor Instytutu Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Członek Rady Naukowej i Wydawnictwa. Wykładowca i recenzent Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości im. Bogdana Jańskiego i członek Rady Naukowej. Autor przeszło 10 publikacji książkowych oraz kilkudziesięciu artykułów w języku polskim, angielskim i rosyjskim. Recenzent publikacji książkowych, prac naukowych, artykułów oraz kilkuset prac licencjackich i magisterskich. Przewodniczący Rady Naukowej w Instytucie Biznesu w Warszawie. Ekspert w komisji oceniającej projekty unijne,
wykładowca – doradca. W latach 1995 -1999 Przewodniczący Podlaskiej Izby Gospodarczej. Miłośnik podróży, gry na instrumentach, tańca, jazdy motocyklem.
Jacek Dziwulski
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze
Marketingu na Wydziale Zarządzania Politechniki Lubelskiej i adiunkt Uczelni Jańskiego w Łomży. Pełnił funkcję rektora i prezesa Zarządu Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości im. Bogdana Jańskiego w Łomży. Recenzent Zeszytów Naukowych „Nowoczesne Systemy Zarządzania” Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie. Ekspert w komisji oceniającej projekty unijne, wykładowca – trener, doradca. Prowadził wykłady na wielu uczelniach m.in. w Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, Wyższej Szkole Promocji w Warszawie, Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie, Wyższej Szkole
Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie oraz szkolenia m.in. dla Lubelskiej Fundacji Rozwoju w Lublinie, TNOiK Agencji w Warszawie, Instytutu Przedsiębiorczości i Samorządności w Warszawie, dla firmy Enterplan i Consultor.
Recenzja książki: http://blogi.polskatimes.pl/zyskiistraty/
Książki z opcji dodruk na życzenie są ujednolicone pod względem wykonania:
- okładka kolorowa wydrukowana na kartonie 250 g/m,
- środek czarno-biały, drukowany na papierze offsetowym 80 g/m,
- oprawa miękka klejona.
Szczegóły
Tytuł
                                        Zarządzanie Twórcze
                                    
                                                                                                            Autor                                                                                                    
                                                
                                                                                                                                                                        Wiesław Harasim
                                                                                                                ,                                                                                                                                                                        Jacek Dziwulski
                                                                                                                                                                                                                    
                                            
                                                                                                                                                                        Wydawnictwo                                                                                                                                                            
                                                
                                                                                                                                                                        Wyższa Szkoła Mediów Promocji i Show Businessu
                                                                                                                                                                                                                    
                                            Rok wydania
                                            2015
                                        Oprawa
                                            miekka
                                        Ilość stron
                                            390
                                        Format
                                            170 x 240 mm
                                        ISBN
                                            978-83-60964-92-7
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        Stan
                                            Nowy
                                        EAN
                                            9788360964927
                                        Dodałeś produkt do koszyka
         
                                    
                        
                            Zarządzanie Twórcze
                        
                    
                                            
                    
                    
                    67,03 zł
                                             
                 
                 
                 
             
                 
                 
                 
                 
            
Recenzje