67.03
Książki
Wyższa Szkoła Mediów Promocji i Show Businessu
Zarządzanie Twórcze
Wydawnictwo:
Wyższa Szkoła Mediów Promocji i Show Businessu
Oprawa: miekka
67,03 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 51,79 zł
(+29%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Ze wstępu:
Książka „Zarządzanie Twórcze” jest opracowaniem naukowym z dziedziny
naukowej organizacji i zarządzania w ujęciu interdyscyplinarnym. Książka składa
się z XI rozdziałów, z których każdy stanowi zwartą tematyczną całość, a zarazem jest wstępem do kontynuowania zagadnień będących przedmiotem rozważań
w rozdziałach następnych.
Opracowanie wzbogacone jest o słownik pojęć związanych z organizacją i zarządzaniem, oraz o słownik pojęć związanych z ekonomią.
Ponadto zawiera 35 rysunków i 22 tabele, które w istotny sposób obrazują
i wzbogacają interpretację prowadzonych rozważań naukowych. Znaczna ich
część stanowi opracowania własne autorów, natomiast pozostałe są wynikiem
krytycznej analizy literatury fachowej, słusznie uznane przez autorów za konieczne
do zamieszczenia w książce. Zakres literatury specjalistycznej wykorzystanej i zalecanej przez autorów, zawierającej 159 pozycji, należy uznać za reprezentatywny
i wystarczający dla opracowania o przyjętym zakresie tematycznym.
Wiesław Harasim
Prof. n. dr. hab. Wiesław Harasim – studiował prawo, nauki ekonomiczne i finanse. Od początku kariery naukowej jako praktyk związany jest z naukami o zarządzaniu. Rektor Wyższej Szkoły Promocji, Mediów i Show Businessu w Warszawie i dyrektor Instytutu Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Członek Rady Naukowej i Wydawnictwa. Wykładowca i recenzent Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości im. Bogdana Jańskiego i członek Rady Naukowej. Autor przeszło 10 publikacji książkowych oraz kilkudziesięciu artykułów w języku polskim, angielskim i rosyjskim. Recenzent publikacji książkowych, prac naukowych, artykułów oraz kilkuset prac licencjackich i magisterskich. Przewodniczący Rady Naukowej w Instytucie Biznesu w Warszawie. Ekspert w komisji oceniającej projekty unijne,
wykładowca – doradca. W latach 1995 -1999 Przewodniczący Podlaskiej Izby Gospodarczej. Miłośnik podróży, gry na instrumentach, tańca, jazdy motocyklem.
Jacek Dziwulski
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze
Marketingu na Wydziale Zarządzania Politechniki Lubelskiej i adiunkt Uczelni Jańskiego w Łomży. Pełnił funkcję rektora i prezesa Zarządu Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości im. Bogdana Jańskiego w Łomży. Recenzent Zeszytów Naukowych „Nowoczesne Systemy Zarządzania” Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie. Ekspert w komisji oceniającej projekty unijne, wykładowca – trener, doradca. Prowadził wykłady na wielu uczelniach m.in. w Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, Wyższej Szkole Promocji w Warszawie, Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie, Wyższej Szkole
Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie oraz szkolenia m.in. dla Lubelskiej Fundacji Rozwoju w Lublinie, TNOiK Agencji w Warszawie, Instytutu Przedsiębiorczości i Samorządności w Warszawie, dla firmy Enterplan i Consultor.
Recenzja książki: http://blogi.polskatimes.pl/zyskiistraty/
Książka „Zarządzanie Twórcze” jest opracowaniem naukowym z dziedziny
naukowej organizacji i zarządzania w ujęciu interdyscyplinarnym. Książka składa
się z XI rozdziałów, z których każdy stanowi zwartą tematyczną całość, a zarazem jest wstępem do kontynuowania zagadnień będących przedmiotem rozważań
w rozdziałach następnych.
Opracowanie wzbogacone jest o słownik pojęć związanych z organizacją i zarządzaniem, oraz o słownik pojęć związanych z ekonomią.
Ponadto zawiera 35 rysunków i 22 tabele, które w istotny sposób obrazują
i wzbogacają interpretację prowadzonych rozważań naukowych. Znaczna ich
część stanowi opracowania własne autorów, natomiast pozostałe są wynikiem
krytycznej analizy literatury fachowej, słusznie uznane przez autorów za konieczne
do zamieszczenia w książce. Zakres literatury specjalistycznej wykorzystanej i zalecanej przez autorów, zawierającej 159 pozycji, należy uznać za reprezentatywny
i wystarczający dla opracowania o przyjętym zakresie tematycznym.
Wiesław Harasim
Prof. n. dr. hab. Wiesław Harasim – studiował prawo, nauki ekonomiczne i finanse. Od początku kariery naukowej jako praktyk związany jest z naukami o zarządzaniu. Rektor Wyższej Szkoły Promocji, Mediów i Show Businessu w Warszawie i dyrektor Instytutu Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Członek Rady Naukowej i Wydawnictwa. Wykładowca i recenzent Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości im. Bogdana Jańskiego i członek Rady Naukowej. Autor przeszło 10 publikacji książkowych oraz kilkudziesięciu artykułów w języku polskim, angielskim i rosyjskim. Recenzent publikacji książkowych, prac naukowych, artykułów oraz kilkuset prac licencjackich i magisterskich. Przewodniczący Rady Naukowej w Instytucie Biznesu w Warszawie. Ekspert w komisji oceniającej projekty unijne,
wykładowca – doradca. W latach 1995 -1999 Przewodniczący Podlaskiej Izby Gospodarczej. Miłośnik podróży, gry na instrumentach, tańca, jazdy motocyklem.
Jacek Dziwulski
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze
Marketingu na Wydziale Zarządzania Politechniki Lubelskiej i adiunkt Uczelni Jańskiego w Łomży. Pełnił funkcję rektora i prezesa Zarządu Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości im. Bogdana Jańskiego w Łomży. Recenzent Zeszytów Naukowych „Nowoczesne Systemy Zarządzania” Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie. Ekspert w komisji oceniającej projekty unijne, wykładowca – trener, doradca. Prowadził wykłady na wielu uczelniach m.in. w Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, Wyższej Szkole Promocji w Warszawie, Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie, Wyższej Szkole
Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie oraz szkolenia m.in. dla Lubelskiej Fundacji Rozwoju w Lublinie, TNOiK Agencji w Warszawie, Instytutu Przedsiębiorczości i Samorządności w Warszawie, dla firmy Enterplan i Consultor.
Recenzja książki: http://blogi.polskatimes.pl/zyskiistraty/
Książki z opcji dodruk na życzenie są ujednolicone pod względem wykonania:
- okładka kolorowa wydrukowana na kartonie 250 g/m,
- środek czarno-biały, drukowany na papierze offsetowym 80 g/m,
- oprawa miękka klejona.
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie Twórcze
Autor
Harasim Wiesław
, Dziwulski Jacek
Wydawnictwo
Wyższa Szkoła Mediów Promocji i Show Businessu
Rok wydania
2015
Oprawa
miekka
Ilość stron
390
Format
170 x 240 mm
ISBN
978-83-60964-92-7
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788360964927
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie Twórcze
67,03 zł
Recenzje