loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
62.62 Książki CeDeWu
-5%

Marketing produktów farmaceutycznych
Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia

Cesare Giulio

,

Mancini Paolo

Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: Miękka
62,62 zł
66,00 zł
Cena regularna: 66,00 zł (-5%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 48,88 zł (+28%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Na rynku, gdzie popyt jest często niższy od oferty, marketing stara się - za pomocą swoich specjalnych technik - stworzyć różnicę pomiędzy nami a konkurencją, przekonując klienta o wyższości naszych produktów. Z tego względu marketing jest i pozostanie dyscypliną strategiczną w zarządzaniu biznesem, również w tak specyficznym sektorze, jak ochrona zdrowia, gdzie musi mierzyć się nie tylko z niekorzystną koniunkturą gospodarczą, ale też z pojawieniem się superpacjenta", coraz lepiej poinformowanego i coraz bardziej zintegrowanego. Książka przedstawia, w sześciu rozdziałach, zmiany zachodzące na rynku i równocześnie opisuje podstawowe narzędzia robocze marketingowca. Kolejne jej rozdziały prowadzą czytelnika w przystępny sposób drogą od scenerii działań do szczegółowego opisu podstawowych metod analizy marketingowej stosowanych w sektorze CHC.W książce omówiono m.in. następujące zagadnienia:- Sceneria, w której musi funkcjonować firma. Trendy kształtujące sektor i sposób prowadzenia działalności gospodarczej.- Nadejście superpacjenta i jego nowego sposobu zarządzania zdrowiem.- Ewolucję kanałów dystrybucyjnych.- Marketing inbound - narzędzie do współpracy z pacjentami, coraz lepiej poinformowanymi i aktywnymi.- Zawód marketingowca - rady i zalecenia jak być skutecznym.- Metody analizy biznesowej, opisane w syntetycznej formie w postaci łatwych do przyswojenia praktycznych wskazówek.

Szczegóły

Tytuł
Marketing produktów farmaceutycznych
Podtytuł
Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia
Autor
Cesare Giulio , Mancini Paolo
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
205
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375567014
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Łucki Zbigniew
Tytuł oryginału
Healthcare marketing
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375567014

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
62,62 zł
66,00 zł
Cena regularna: 66,00 zł (-5%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 48,88 zł (+28%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing produktów farmaceutycznych - Cesare Giulio, Mancini Paolo
Marketing produktów farmaceutycznych
Cesare Giulio, Mancini Paolo
62,62 zł
66,00 zł
Przejdź do koszyka
62,62 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO