61.03
                                            Książki
                                            Wolters Kluwer
                                        
                                        Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
                                                                                                            Wydawnictwo:
                                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                            
                                                            Wolters Kluwer
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                
                                                                                                                                                    Oprawa: Miękka
                                                                                            
                                                    61,03 zł                                                
                                                                                            
                                                        Cena rekomendowana: 69,00 zł                                                        
                                                            
                                                            
                                                    
                                                                                                                                        
                                            
                                            
                                            
                                            
                                            
                                                                                            Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
                                                        
                                                        
                                                        Wysyłka dzisiaj
                                                    
                                                                                                    Opis
                                Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie  menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko wykazywać zainteresowanie osiąganiem celów rynkowych, ale także szanować interesy konsumentów, przestrzegać reguł uczciwej konkurencji na rynku i poczuwać się do odpowiedzialności za środowisko naturalne. W publikacji tej omówiono m.in. uregulowania dotyczące:  bezpieczeństwa produktów i odpowiedzialności za ich wadliwość,  potwierdzania zgodności wyrobów ze standardami za pomocą znaków jakości,  bezpieczeństwa opakowań produktów dla konsumentów i środowiska naturalnego,  możliwości legalnego zabezpieczania niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa (ochrona znaków towarowych, wzorów użytkowych i praw autorskich),  zasad kształtowania cen i ich komunikowania potencjalnym nabywcom,  stosunków między użytkownikami kanałów dystrybucji,  ograniczeń w obrocie niektórymi rodzajami produktów,  warunków oferowania wybranych rodzajów produktów,  komunikacji marketingowej,  ochrony interesów respondentów, badaczy i zleceniodawców odnoszące się do procesu projektowania badań, ich przebiegu i ogłaszania wyników. Opisano w niej także podmioty odpowiedzialne za przestrzeganie poszczególnych uregulowań, wskazywane przez organy wprowadzające te uregulowania, oraz formy reakcji konsumentów na niezgodne z uregulowaniami prawnymi działania marketingowe przedsiębiorstw i konsekwencje tego typu reakcji. Książka przeznaczona jest dla obecnych i przyszłych menedżerów wyższych szczebli. Może stanowić także inspirującą lekturę dla słuchaczy studiów typu MBA, studiów podyplomowych i studiów magisterskich z zakresu marketingu.
                        Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Tytuł
                                        Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
                                    
                                                                                                                                                                        Wydawnictwo                                                                                                                                                            
                                                
                                            
                                                                                                            Temat                                                                                                    
                                                
                                            Rok wydania
                                            2015
                                        Oprawa
                                            Miękka
                                        Ilość stron
                                            332
                                        Format
                                            16.5x24.0cm
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788326493768
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        Stan
                                            Nowy
                                        EAN
                                            9788326493768
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
                                                
                                                    
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
        
                        
                        
                            Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
                        
                    
                    
                    
                    61,03 zł
                                                    
                                                    
Recenzje