Filtrowanie
Książki o reklamie
Liczba produktów: 80
Marketing - Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa.
82.47
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
82,47 zł
Reklama produktów i usług bankowych - jej perswazyjność i konsekwencje
58.84
Książki
CeDeWu
58,84 zł
Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych
72.98
Nauka o języku
Wydawnictwo Naukowe PWN
72,98 zł
Rewolucja z Marketing Automation - Jak wykorzystać potencjał Big Data
72.03
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
72,03 zł
Badania marketingowe - Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
113.79
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
113,79 zł
Narratologia - Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
61.59
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
61,59 zł
Content marketing i social media - Jak przyciągnąć klientów
72.03
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
72,03 zł
Siła narracji marketingowej. - Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców
46.37
Marketing i ekonomia
MT Biznes
46,37 zł
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki
44.44
Marketing i ekonomia
MT Biznes
44,44 zł
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
82.47
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
82,47 zł
Marketing Analytics - Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu
92.91
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
92,91 zł
To jest marketing! - Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć
44.44
Marketing i ekonomia
MT Biznes
44,44 zł
Mity marketingowe - Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
59.2
Książki
Nieoczywiste
59,20 zł
Marketing doświadczeń - Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?
69.83
Marketing i ekonomia
CeDeWu
69,83 zł
Marketing Automation. - W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
72.03
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
72,03 zł
Marketing Automation - W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
72.03
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
72,03 zł
Wykonywanie przekazu reklamowego. Kwalifikacja PGF.07. Podręcznik do nauki zawodu technik reklamy. Część 1
89.01
Książki
WSiP
89,01 zł
Jak nie wciskać? - Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
28.72
Marketing i ekonomia
Onepress
28,72 zł
Marketing w twojej firmie. - Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
36.6
Marketing i ekonomia
MT Biznes
36,60 zł
Nowe zasady marketingu i PR - Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
71.15
Marketing i ekonomia
MT Biznes
71,15 zł
Czujesz czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet - Wstęp do gender marketingu
54.86
Książki
CeDeWu
54,86 zł
Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 1
81.25
Podręczniki do Egzaminu kwalifikacji zawodowej
WSiP
81,25 zł
Mind hacking. Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany!
72.03
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
72,03 zł
Opakowania, czyli perfumowanie śledzia - O grafice, reklamie i handlu w PRL-u
61.58
Książki
Marginesy
61,58 zł
Reklama cyfrowa - Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych
64.25
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
64,25 zł