Kot w worku (00358/WG) Wiek: 3+

Gra

Kot w worku (00358/WG)
Wiek: 3+

  • Producent: Granna
  • EAN: 5900221003581
  • Format: 20.5 x 20.5 x 6 cm
  • Oprawa: pudełko
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2021-09-27)
Cena 41,64 PLN
Nasza cena 25,37 PLN
Oszczędzasz 39%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Cena 41,64 PLN
Nasza cena 25,37 PLN
Oszczędzasz 39%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kot w worku (00358/WG)

Kot w worku to zestaw 3 zabaw dla najmłodszych.



Pierwsza polega na odgadywaniu kształtów przy pomocy zmysłu dotyku. Zabawa zaczyna się od zapoznania się dzieci z planszą posiadającą obrazki. Następnym krokiem jest umieszczenie obrazków w woreczku. Dziewięć plansz ułóż w taki sposób aby tworzyły kwadrat i były widoczne dla każdego. Przydziel graczom po pięć żetonów w jednym kolorze. Ustal, kto rozpocznie grę i w jakiej kolejności będzie się ona odbywała. Zasłoń dziecku oczy chusteczką lub szalikiem i pozwól mu wybrać z woreczka jeden element. Teraz ma za zadanie odgadnąć, co trzyma w rękach. Gdy odpowie, odkrywa oczy i już wie - odgadło, czy nie. Jeżeli się udało, próbuje znaleźć na planszach taki sam obrazek jaki wylosował i kładzie na nim jeden z żetonów, a wylosowany element umieszcza z powrotem do woreczka. Dalej gra następna osoba. Wygrywa ten, kto pierwszy umieści na planszach swoje żetony.



Gra druga jest bardzo podobna do pierwszej. Różnica jest tylko jedna - w trakcie jej przygotowania ułóż wszystkie plansze w ten sposób, aby na wierzchu znajdowały się jednobarwne zielone kształy.



Zabawa trzecia polega na zapełnieniu planszy elementami z woreczka. Rozdaj plansze wszystkim graczom po równo, aby każdy miał tyle samo. Ustalcie kto rozpoczyna grę i pierwszy losuje element z worka. Jeżeli taki sam znajduje się na jego planszy, kładzie na nim wylosowany element. Jeżeli nie ma go na swoich planszach to wrzuca obrazek z powrotem do woreczka. Grę kontynuuje kolejny gracz. Wygra ten, kto pierwszy zapełni swoje plansze.



Gra pomaga dzieciom rozwijać wyobraźnię przestrzenną, uczy rozpoznawania i nazywania kształtów, pozwala ćwiczyć zmysł dotyku, motorykę, spostrzegawczość i koncentrację.



Zawartość:


  • 9 dwustronnych plansz

  • 27 obrazków

  • 30 żetonów

  • worek

  • instrukcja




Liczba graczy: 1-6 osób

Średni czas gry: ok. 15 minut

Wiek: 3-8 lat


Szczegóły: Kot w worku (00358/WG)

Nazwa: Kot w worku (00358/WG) Wiek: 3+
Producent: Granna
Seria: Gram ze Smokiem Obibokiem
Kod paskowy: 5900221003581
Języki: polski
Format: 20.5 x 20.5 x 6 cm
Oprawa: pudełko
Waga: 0.54 kg




Podobne do: Kot w worku (00358/WG)



Promocje