22.78
Pamięciowe, memory
Granna
Pan Twardowski (00335/WG)
Wiek: 6+
Wydawnictwo:
Granna
Oprawa: pudełko
22,78 zł
Cena rekomendowana: 54,99 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Dawno, dawno temu w mieście Kraków żył sobie Pan Twardowski. Mądry i uczony, lecz pragnął tylko jednego - mocy magicznej. Pewnej nocy pojawił się u niego diabeł i zaproponował układ. W zamian za moc magiczną Twardowski odda diabłu swą duszę. Co prawda szlachcic pożądał tej mocy ale do piekła mu po drodze nie było, więc postanowił przechytrzyć diabła. Obiecał oddać mu duszę, ale tylko w Rzymie, jednocześnie nie mając zamiaru się tam wybierać. Twardowski zasłynął na całym świecie ze swoich magicznych umiejętności. Potrafił wszystko - od zmieniania ludzi w zwierzęta, po widzenie przeszłości i przyszłości. Szlachcic stał się sławny i bogaty. Tego diabeł jednak nie zamierzał dłużej znosić i podstępem zwabił mistrza do karczmy pod nazwą Rzym. W tym momencie do akcji wchodzi gracz, którego zadaniem jest znaleźć Pana Twardowskiego. Niestety zadanie nie będzie takie łatwe. Twardowski potrafi dzięki magii przybierać wygląd różnych postaci i łatwo wtapiać się w otoczenie.
Celem gry Pan Twardowski jest zapamiętanie rozstawu karczmy, zakrycie oczu, a następnie (po usłyszeniu ustalonego znaku) zdjąć zakrycie i wskazać, który z kafelków został podmieniony przez innego gracza. Jeśli uda Ci się to zrobić, otrzymasz wskazówkę, która pozwoli Ci w poszukiwaniach. Wygra ten, kto pierwszy rozpozna i wskaże Twardowskiego.
Zawartość pudełka:
Celem gry Pan Twardowski jest zapamiętanie rozstawu karczmy, zakrycie oczu, a następnie (po usłyszeniu ustalonego znaku) zdjąć zakrycie i wskazać, który z kafelków został podmieniony przez innego gracza. Jeśli uda Ci się to zrobić, otrzymasz wskazówkę, która pozwoli Ci w poszukiwaniach. Wygra ten, kto pierwszy rozpozna i wskaże Twardowskiego.
Zawartość pudełka:
- 16 dwustronnych kafelków karczmy
- 6 kart portretów
- 6 kart wskazówek
- 4 piekielne maski na oczy
- klepsydra
- instrukcja
Liczba graczy: 2 - 6
Średni czas gry: 20 minut
Wiek: 6+
Szczegóły
Rok wydania
2018
Oprawa
pudełko
Format
18.8 x 27.3 x 5.3 cm
Języki
polski
Wiek od
6
Rodzaj
Gra
Stan
Nowy
EAN
5900221003352
Data premiery
2018-03-27
Dodałeś produkt do koszyka
Pan Twardowski (00335/WG)
22,78 zł
Recenzje