47.25
Książki
Studio Emka
Paradoks strategii
Jak zapobiegać sytuacjom, w których zamiast oczekiwanego sukcesu doznajemy porażki
Wydawnictwo:
Studio Emka
Oprawa: Twarda z obwolutą
Opis
Sugestywna wizja. Śmiałe przywództwo. Stanowcze działanie. Niestety, te elementy sukcesu prawie zawsze stanowią też składowe porażki. Wielu menedżerów, dążąc do maksymalizacji szans na odniesienie zwycięstwa, popada w ruinę. Smutna prawda wygląda tak, że większość firm pozostawia swoją przyszłość na pastwę przypadku i nawet nie zdaje sobie z tego sprawy. Dlaczego? Menedżerowie wiedzą, że podejmując decyzje dotyczące odległej perspektywy, muszą opierać się na przypuszczeniach odnośnie przyszłości, która pozostaje nieznana. Taka kolizja pomiędzy angażowaniem środków a kwestią niepewności tworzy PARADOKS STRATEGII.
Prowadzi on do wszechobecnego choć rzadko dostrzeganego kompromisu. Menedżerowie muszą opierać swoje strategie na założeniach odnośnie nieznanej przyszłości, więc najambitniejsi z nich liczą, że prawidłowo odgadną przyszłość albo jakoś dopasują się do zamętu, który nastąpi. W rzeczywistości jedynie garstce szczęśliwców udaje się prosperować, a większość pechowców - choć nie mniej zdolnych ? w pewnej chwili zdaje sobie sprawę, że idzie na dno.
Michael R. Raynor, współautor bestsellera The Innovators Solution wyjaśnia, w jaki sposób tego uniknąć, a jednocześnie uzyskiwać wspaniałe wyniki. Szczegółowo opisując przykłady sukcesów i porażek Sony, Microsoftu, Vivendi Universal, Johnson & Johnson, AT&T oraz innych wielkich firm z branż tak odległych jak energetyka i usługi finansowe, Raynor przedstawia zakres strategicznych działań potrzebnych przedsiębiorstwu do wykorzystywania obecnych szans przy jednoczesnym przygotowaniu się na przyszłe ewentualne gorsze dni.
Prowadzi on do wszechobecnego choć rzadko dostrzeganego kompromisu. Menedżerowie muszą opierać swoje strategie na założeniach odnośnie nieznanej przyszłości, więc najambitniejsi z nich liczą, że prawidłowo odgadną przyszłość albo jakoś dopasują się do zamętu, który nastąpi. W rzeczywistości jedynie garstce szczęśliwców udaje się prosperować, a większość pechowców - choć nie mniej zdolnych ? w pewnej chwili zdaje sobie sprawę, że idzie na dno.
Michael R. Raynor, współautor bestsellera The Innovators Solution wyjaśnia, w jaki sposób tego uniknąć, a jednocześnie uzyskiwać wspaniałe wyniki. Szczegółowo opisując przykłady sukcesów i porażek Sony, Microsoftu, Vivendi Universal, Johnson & Johnson, AT&T oraz innych wielkich firm z branż tak odległych jak energetyka i usługi finansowe, Raynor przedstawia zakres strategicznych działań potrzebnych przedsiębiorstwu do wykorzystywania obecnych szans przy jednoczesnym przygotowaniu się na przyszłe ewentualne gorsze dni.
Szczegóły
Tytuł
Paradoks strategii
Podtytuł
Jak zapobiegać sytuacjom, w których zamiast oczekiwanego sukcesu doznajemy porażki
Autor
Raynor Michael E.
Wydawnictwo
Rok wydania
2008
Oprawa
Twarda z obwolutą
Ilość stron
33
Format
16.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
978-83-606-5217-6
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Dariusz Bakalarz
Tytuł oryginału
The Strategy paradox
Rodzaj
Książka
EAN
9788360652176
Data premiery
2008-04-30
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Studio Emka
Dodałeś produkt do koszyka

Paradoks strategii
47,25 zł
Recenzje