61.59
Socjologia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Paradygmaty rozwoju konsumpcji żywności w Polsce
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Twarda
Opis
"W opracowaniu Autorka zaprezentowała problematykę rozwoju konsumpcji żywności w Polsce, a więc ważną i stale aktualną. (?) Praca może mieć duże walory informacyjne (przeglądowe, statystyczne), merytoryczne i dydaktyczne. Jestem przekonany, że publikacja będzie przydatna osobom podejmującym problematykę konsumpcji, zwłaszcza młodym pracownikom nauki, będzie też cenioną pomocą dydaktyczną w nauczaniu zagadnień z tym związanych na poziomie szkół wyższych i średnich, a także osobom zajmującym się polityką społeczną." Z recenzji prof. dra hab. Bogdana Klepackiego "Podjęty przez Autorkę temat charakteryzuje się wysokim stopniem aktualności, przydatnością naukową i praktyczną. (?) Zawarte w pracy rozważania stanowią inspirację do formułowania nowych tematów badawczych. Na tle wielu ciekawych wątków poruszonych w monogra?i można w przyszłości kontynuować badania również w odniesieniu do innych obszarów w zakresie rozwoju konsumpcji żywności." Z recenzji dra hab. Tomasza Zalegi, prof. UW
Szczegóły
Tytuł
Paradygmaty rozwoju konsumpcji żywności w Polsce
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2019
Oprawa
Twarda
Ilość stron
198
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301205058
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301205058
Dodałeś produkt do koszyka
Paradygmaty rozwoju konsumpcji żywności w Polsce
61,59 zł
Recenzje