loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
44.26 Marketing i ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Perspektywa interesariuszy we współczesnych problemach zarządzania

Oprawa: Miękka
44,26 zł
Cena rekomendowana: 47,25 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy

Opis

Interesariusz to słowo odmieniane przez wszystkie przypadki w nowoczesnym biznesie, gospodarce i administracji w kontekście zrównoważonego rozwoju, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) czy mitygacji ryzyk ESG. Interesariusze są jednak przede wszystkim podmiotami w modelu biznesowym i łańcuchu tworzenia wartości. Głównym założeniem teorii interesariuszy jest tworzenie wartości dla połączonych ze sobą, współzależnych bądź współistniejących podmiotów. Książka Perspektywa interesariuszy we współczesnych problemach zarządzania ukazuje siedem różnych kontekstów myślenia o organizacjach przez pryzmat teorii interesariuszy i praktyki zarządzania nimi. Wydaje się, że ta perspektywa nie ma alternatywy i stała się obowiązującym sposobem myślenia o tworzeniu wartości dla i przez interesariuszy w biznesie.

„Niniejsza książka, napisana przez młodych badaczy, absolwentów studiów uzupełniających magisterskich w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego, stanowi istotny krok w stronę promowania w Polsce perspektywy interesariuszy w nowoczesnym zarządzaniu oraz przekonuje, że nie powinniśmy mieć już dylematu shareholders versus stakeholders”. - Dr Anna Sławik

„Odbiorcami monografii będą pracownicy akademiccy i naukowcy zajmujący się problematyką interesariuszy, praktycy zarządzania (szczególnie w kwestii stosowania metodyki MISS®), a także studenci, słuchacze studiów podyplomowych i doktoranci kierunków ekonomicznych oraz nauk o zarządzaniu i jakości”. - Dr hab. Patrycja Zwiech, prof. US

Anna Sławik
jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i adiunktem w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jej zainteresowania badawcze koncentrują się wokół tworzenia wartości jako głównego celu każdego systemu społecznego. Szczególnie interesuje ją, w jaki sposób czynniki społeczne, organizacyjne i poznawcze kształtują procesy podejmowania decyzji i strategiczne wybory dotyczące interesariuszy. Ponadto, jej praca naukowa obejmuje zastosowanie perspektywy interesariuszy w badaniach nad CSR, ESG oraz zrównoważonym i odpowiedzialnym inwestowaniem (SRI). Jest autorką Metodologii Identyfikacji Strategicznych Interesariuszy MISS®. To metoda wspierająca praktyczną analizę interesariuszy, a także narzędzie do badania percepcji interesariuszy w systemach społecznych zorientowanych na tworzenie wartości (takich jak organizacje, instytucje, projekty, miasta). Posiada duże doświadczenie praktyczne zdobyte w przedsiębiorstwach przemysłowych.

Uczestniczyła w tworzeniu strategii, programach restrukturyzacji i projektach rozwojowych, pełniąc jednocześnie funkcję menedżera ds. komunikacji korporacyjnej i polityki CSR. Połączenie praktycznego doświadczenia z pracą akademicką w obszarze zarządzania i komunikacji społecznej sprawia, że jej celem jest prowadzenie badań mających wpływ na otoczenie społeczno-gospodarcze. Autorka i współautorka licznych publikacji naukowych. Członek Strategic Management Society oraz European Group for Organizational Studies (EGOS). Zaangażowana w stałą współpracę z University of Canterbury Business School (Nowa Zelandia). Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunkach Zarządzanie i Marketing oraz Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna.

Kraj produkcji: PL

Producent:
Uniwersytet Jagielloński
ul. Gołębia 24
31-007 Kraków (PL)
tel: 506006674
email: [email protected]

Szczegóły

Tytuł
Perspektywa interesariuszy we współczesnych problemach zarządzania
Rok wydania
2024
Oprawa
Miękka
Ilość stron
248
Format
15.8 x 23.5 cm
Języki
polski
ISBN
9788323354390
Redakcja
Sławik Anna
Kraj produkcji
PL
Rodzaj
Książka
EAN
9788323354390
Data premiery
2024-12-21

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
44,26 zł
Cena rekomendowana: 47,25 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Dodałeś produkt do koszyka
Perspektywa interesariuszy we współczesnych problemach zarządzania - Opracowanie zbiorowe
Perspektywa interesariuszy we współczesnych problemach zarządzania
Opracowanie zbiorowe
44,26 zł
47,25 zł
Przejdź do koszyka
44,26 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO