37
Książki
Helion
Perswazyjny telemarketing
50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
Opis
Dlaczego tylko niektórzy telemarketerzy potrafią zamienić rekord z bazy w regularnego klienta
Ilu klientów jesteś w stanie pozyskać w ciągu 12 minut
Jola Rutowicz i MacGyver, czyli o co naprawdę chodzi klientom
Jak zdobyć trzeci tydzień urlopu (pracując w sprzedaży)
Jak wydzwonić swój sukces
Kiedy Aleksander Bell rejestrował w Urzędzie Patentowym swój wynalazek, nikt nie przypuszczał, że ponad sto lat później stanie się on narzędziem prowadzenia większości interesów. Bo też i komunikacja międzyludzka przy użyciu telefonu nie jest najłatwiejszym zadaniem nie masz możliwości podeprzeć się mową ciała ani czarującym uśmiechem. Nie dasz także rady przekazać informacji w sposób tak zdystansowany i bezosobowy, jak w przypadku e-maila. Czy wiesz jednak, że te pozorne trudności możesz zmienić w zalety Zastanawiasz się, jak z dwóch minusów zrobić telefoniczny plus
Pracujesz jako sprzedawca, konsultant lub doradca klienta Obsługujesz help desk albo infolinię A może jesteś asystentką działu Nawet jeśli tylko przez chwilę rozmawiasz z klientami przez telefon, stajesz się "telemarketerem". W żaden sposób nie pomniejsza to wagi Twojej pracy. Wręcz przeciwnie wyposaża Cię w cały oręż wypracowanych i przetestowanych sposobów zarządzania klientami zarządzania ich emocjami, bo biznesowe rozmowy telefoniczne polegają na zarządzaniu emocjami Twoich rozmówców.
Dzięki tej książce dowiesz się co robić, gdy klient mówi, że kupuje u konkurencji; co robić, gdy klient twierdzi, że Twoje produkty są drogie; co robić, gdy klient nie rozumie, co do niego mówisz; co robić, gdy odbierasz telefon za kolegę; co robić, gdy klient zaczyna Ci ubliżać. To są szczególne momenty rozmów telefonicznych, w których możesz olśnić klienta i możesz go też zdenerwować. Możesz elegancko załatwić sprawę i poczuć się jak mistrz sprzedaży albo mistrz obsługi klienta... możesz też załamać się psychicznie na resztę dnia.
Ilu klientów jesteś w stanie pozyskać w ciągu 12 minut
Jola Rutowicz i MacGyver, czyli o co naprawdę chodzi klientom
Jak zdobyć trzeci tydzień urlopu (pracując w sprzedaży)
Jak wydzwonić swój sukces
Kiedy Aleksander Bell rejestrował w Urzędzie Patentowym swój wynalazek, nikt nie przypuszczał, że ponad sto lat później stanie się on narzędziem prowadzenia większości interesów. Bo też i komunikacja międzyludzka przy użyciu telefonu nie jest najłatwiejszym zadaniem nie masz możliwości podeprzeć się mową ciała ani czarującym uśmiechem. Nie dasz także rady przekazać informacji w sposób tak zdystansowany i bezosobowy, jak w przypadku e-maila. Czy wiesz jednak, że te pozorne trudności możesz zmienić w zalety Zastanawiasz się, jak z dwóch minusów zrobić telefoniczny plus
Pracujesz jako sprzedawca, konsultant lub doradca klienta Obsługujesz help desk albo infolinię A może jesteś asystentką działu Nawet jeśli tylko przez chwilę rozmawiasz z klientami przez telefon, stajesz się "telemarketerem". W żaden sposób nie pomniejsza to wagi Twojej pracy. Wręcz przeciwnie wyposaża Cię w cały oręż wypracowanych i przetestowanych sposobów zarządzania klientami zarządzania ich emocjami, bo biznesowe rozmowy telefoniczne polegają na zarządzaniu emocjami Twoich rozmówców.
Dzięki tej książce dowiesz się co robić, gdy klient mówi, że kupuje u konkurencji; co robić, gdy klient twierdzi, że Twoje produkty są drogie; co robić, gdy klient nie rozumie, co do niego mówisz; co robić, gdy odbierasz telefon za kolegę; co robić, gdy klient zaczyna Ci ubliżać. To są szczególne momenty rozmów telefonicznych, w których możesz olśnić klienta i możesz go też zdenerwować. Możesz elegancko załatwić sprawę i poczuć się jak mistrz sprzedaży albo mistrz obsługi klienta... możesz też załamać się psychicznie na resztę dnia.
Szczegóły
Tytuł
Perswazyjny telemarketing
Podtytuł
50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz
Autor
Stolarczyk Bartłomiej
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
156
Format
14.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324629060
Rodzaj
Książka
EAN
9788324629060
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Perswazyjny telemarketing
37,00 zł
Recenzje