40.79
Książki
Inwestycje
Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej
Wydawnictwo:
Inwestycje
Oprawa: Miękka
40,79 zł
Cena rekomendowana: 51,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i ryzykowne. Potrzebne jest więc rozwijanie wiedzy nie tylko o technikach pomiaru tych efektów, wykorzystywanych w kalkulowaniu różnych mierników sprawności, ale także o metodach, które ukazując związki kazualne pomiędzy określoną aktywnością promocyjną a zjawiskami rynkowymi pozwolą uchwycić istotne determinanty skuteczności komunikacji marketingowej.Analizując polski dorobek naukowo-badawczy w tym obszarze, można odnieść wrażenie, że dane używane w marketingu do formułowania sądów na temat rezultatów akcji promocyjnych i ewentualnych czynników sukcesu tych działań pochodzą na ogół z ilościowych pomiarów sondażowych (wywiady, ankiety), choć można również dostrzec wzrost zainteresowania technikami pomiaru jakościowego czy triangulacją metod.
Opis stanowi fragment Wstępu
Opis stanowi fragment Wstępu
Kraj produkcji:
Szczegóły
Tytuł
Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej
Autor
Aleksandra Kaniewska-Sęba
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
200
ISBN
9788365817334
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365817334
Kraj produkcji
PL
Producent
Swede Sp. z o.o. Sp.k.
Podmiot odpowiedzialny
ANEK SP. Z O.O.
ul. POZNAŃSKA 320
05-850 OŻARÓW MAZOWIECKI
PL
05-850 OŻARÓW MAZOWIECKI
PL
Dodałeś produkt do koszyka

Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej
40,79 zł
Recenzje