loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
40.79 Książki Inwestycje

Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej

Aleksandra Kaniewska-Sęba

Wydawnictwo: Inwestycje
Oprawa: Miękka
40,79 zł
Cena rekomendowana: 51,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i ryzykowne. Potrzebne jest więc rozwijanie wiedzy nie tylko o technikach pomiaru tych efektów, wykorzystywanych w kalkulowaniu różnych mierników sprawności, ale także o metodach, które ukazując związki kazualne pomiędzy określoną aktywnością promocyjną a zjawiskami rynkowymi pozwolą uchwycić istotne determinanty skuteczności komunikacji marketingowej.Analizując polski dorobek naukowo-badawczy w tym obszarze, można odnieść wrażenie, że dane używane w marketingu do formułowania sądów na temat rezultatów akcji promocyjnych i ewentualnych czynników sukcesu tych działań pochodzą na ogół z ilościowych pomiarów sondażowych (wywiady, ankiety), choć można również dostrzec wzrost zainteresowania technikami pomiaru jakościowego czy triangulacją metod.



Opis stanowi fragment Wstępu

Kraj produkcji:

Szczegóły

Tytuł
Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej
Autor
Aleksandra Kaniewska-Sęba
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
200
ISBN
9788365817334
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365817334
Kraj produkcji
PL
Producent
Swede Sp. z o.o. Sp.k.
Wysogotowo ul. Laurowa 18
62-081 Przeźmierowo
PL
616531076
[email protected]
Podmiot odpowiedzialny
ANEK SP. Z O.O.
ul. POZNAŃSKA 320
05-850 OŻARÓW MAZOWIECKI
PL

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
40,79 zł
Cena rekomendowana: 51,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej - Aleksandra Kaniewska-Sęba
Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej
Aleksandra Kaniewska-Sęba
40,79 zł
51,90 zł
Przejdź do koszyka
40,79 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO